Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@18:27:25 GMT

ذوب آهن ده نفره هم باج ندادند

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۱۸۹۳

ذوب آهن ده نفره هم باج ندادند

ششصد و هشتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "ذوب آهن ده نفر هم باج نداد" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به تساوی گاندوها در هفته دوم دارد. تیم‌های ذوب آهن اصفهان و ماشین سازی تبریز شب گذشته به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با تساوی یک یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که نحوه بازی هر دو تیم تحت تأثیر اخراج زود هنگام و جنجالی مدافع ذوب آهن قرار گرفت. در این بازی پس از گل ماشین سازی شاگردان رحمان رضایی فشار زیادی برای گلزنی وارد کردند و در نهایت موفق شدند دروازه این تیم را با یک ضربه سر باز کنند.

"سپاهان هنوز تحت تأثیر بازی پرسپولیس است" تیتر دیگری از این رسانه است که صحبت‌های محرم نویدکیا را در خود جای داده است. نویدکیا گفته: از سال گذشته که تیم در کورس قهرمانی قرار داشت و به خاطر آن بازی با پرسپولیس اتفاقاتی افتاد، فشار بیش از حدی روی تیم ایجاد شد و هنوز هم ادامه دارد. سعی می‌کنیم روز به روز بهتر شویم. باید بازی‌ها را ببریم تا بچه‌ها از این استرس خارج شوند. ما تیم فوق‌العاده‌ای هستیم اما مشکلاتی داریم که سعی می‌کنیم آنها را برطرف کنیم.

"تکذیب ادعای خطیبی توسط ناظر بازی سپاهان - آلومینیوم" عنوان دیگری از این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های حسین نجاتی، ناظر دیدار سپاهان و آلومینیوم دارد. او ضمن تکذیب ادعا خطیبی گفته: می‌توانید از آقای دادخواه، دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان و چندین نفر دیگر که همه از نزدیکان آقای خطیبی هستند و بیرون از اتاق داورها ایستاده بودند بپرسید. ایشان من را صدا زد و با یک عکس که خودش نیز آن را بعد منتشر و روی آن خط کشیده، می‌خواست ثابت کند که بازیکن تیم مقابل یعنی سپاهان در موقعیت آفساید به توپ رسیده که اصلاً با عکس قابل اثبات نیست و من نیز به هیچ عنوان تأیید نکردم.

"سختگیرانه بود، قبل از خطا مهاجم ماشین سازی هند کرد" تیتر پایانی صفحه اول این نشریه است که به نظر کارشناسان در مورد صحنه اخراج بازیکن ذوب آهن پرداخته است. دو کارشناس داوری صحنه اخراج مدافع ذوب آهن را مورد بررسی قرار داده و گفته‌اند: اخراج سختگیرانه بود و قبل از خطای بازیکن ذوب آهن، مهاجم ماشین سازی توپ را با دست لمس می‌کند و این خطا از چشم داور دور می‌ماند و بعد از آن اخراج مدافع سخت‌گیرانه بود.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 456777

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال به وقت اصفهان صدای سپاهان سبز سبزم سپاهان ذوب آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ماشین سازی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر بزرگ پرسپولیس در حساس‌ترین روزهای لیگ

پرسپولیس دوشنبه در هفته بیست‌وششم لیگ برتر میهمان نساجی بود و در پایان با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد. با برتری پرسپولیس و استقلال در این هفته، صدر جدول بدون تغییر باقی ماند و کورس قهرمانی بین این ۲ تیم با حساسیت زیادی ادامه پیدا می‌کند. یکی از نکات بازی این هفته پرسپولیس اخراج سروش رفیعی در دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که کار را برای این تیم بسیار سخت کرد.

سومین محروم متوالی پرسپولیس!

سروش رفیعی با اخراج در بازی این هفته، ضمن از دست دادن بخش زیادی از نیمه دوم، دیدار حساس تیمش در هفته بیست‌وهفتم مقابل هوادار را هم از دست داد. با محرومیت رفیعی از دیدار با هوادار، حالا پرسپولیس برای سومین بازی متوالی یکی از بازیکنان کلیدی خود را از دست خواهد داد.

پیش از این دانیال اسماعیلی‌فر به دلیل حرکتی که بعد گلزنی مقابل صنعت‌نفت آبادان انجام داده، در بازی با سپاهان غایب بود و امید عالیشاه هم پس درگیری با برایان دابو و اخراج مقابل سپاهان، دیدار دیروز مقابل نساجی را از دست داد. وجه مشترک این ۲ محرومیت هم فنی نبودن آن است و این ۲ بازیکن پرسپولیس به راحتی می‌توانستند جلوی محرومیت خود را بگیرند ولی تیم‌شان را به دردسر انداختند.

تفاوت ویژه سرخپوشان با فصل گذشته

پرسپولیس این روز‌ها رقابت نزدیکی برای قهرمانی با استقلال دارد و کوچک‌ترین اشتباهی می‌تواند روی سرنوشت قهرمان این فصل لیگ برتر تاثیر بگذارد. سرخ‌پوشان فصل قبل هم با یحیی گل‌محمدی در شرایط مشابهی بودند و با استقلال و سپاهان رقابت نزدیکی داشتند که در پایان عنوان قهرمانی را کسب کردند.

تفاوت ویژه پرسپولیس با فصل گذشته، اما در حرفه‌ای‌گری بازیکنان این تیم است. تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس در مقطع پایانی فصل قبل در آستانه محرومیت بودند و با دریافت یک کارت زرد هم محروم می‌شدند ولی این تیم هفته‌های آخر را بدون محروم سپری کرد که نشان می‌دهد بازیکنان به خوبی شرایط را مدیریت کردند. این موضوع برخلاف فصل قبل، در چند هفته اخیر در پرسپولیس مشاهده نشده و بازیکنان کلیدی این تیم به راحتی به استقبال محرومیت رفته‌اند.

منبع: فوتبال ۳۶۰

tags # پرسپولیس سایر اخبار اگر این گنج پیدا شود همه مردم جهان تا زانو در طلا فرو می‌روند؛ ۹۹ درصد طلای زمین اینجاست! (تصاویر) مارخور؛ «بز» پاکستانی معروف به «پیرمرد کوهستان» که تُف‌اش ارزش طلا دارد! داستان تکاملِ موجودی به نام «پدر»؛ حیوان‌ها پدر ندارند! (ویدئو) عجیب اما واقعی؛ صدای واقعی بیگ بنگ را بشنوید!

دیگر خبرها

  • بادامکی:این همه فحش در اصفهان خوردیم چرا صدای کسی در نیامد؟ / شاید هاشمی نسب برای ما کری می‌خواند/چشمی اخراج می‌شد قشقرق به پا می‌کردند!
  • ماجرای 9 نفره شدن تیم لیگ برتری با یک کارت قرمز!
  • بزرگ‌تر‌های تیم اوسمار بلای جان پرسپولیس شدند
  • پرسپولیس باید از سپاهان الگو بگیرد
  • دردسر بزرگ پرسپولیس در حساس‌ترین روزهای لیگ
  • ریکاوری سروش کنار فرشته نجاتش! (عکس)
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • پرسپولیس بازهم اخراجی داد؛ اینبار سروش
  • پیکان صفر - آلومینیوم یک/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر