Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@06:59:15 GMT

اول آذر و آخرین خبرهای کرونایی استان‌ها

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۱۹۸۰

اول آذر و آخرین خبرهای کرونایی استان‌ها

طرح جامع محدودیت‌های کرونایی صبح امروز شنبه همزمان با سراسر کشور در مبادی ورودی شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی عملیاتی شد و خودروهای غیربومی اجازه ورود به این شهرها را نیافتند.

همزمان با اجرای طرح جامع محدودیت های کرونایی، طرح محله محور "سردار شهید حاج قاسم سلیمانی" نیز با هدف قطع زنجیره شیوع کرونا و اجرای دستورالعمل‌ بهداشتی از امروز در شهرهای دارای وضعیت قرمز به اجرا در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اجرای ممنوعیت تردد بین شهری در شهرهایی با سطح هشدار نارنجی و قرمز ، خودروها با پلاک بومی حق خروج از منطقه خود را ندارند و پلاک های غیر بومی  هم اجازه ورود به این مناطق را نخواهند داشت.

رانندگانی که برخلاف مصوبات ستاد ملی کرونا از شهر یا استان خود خارج شوند با توجه به وضعیت قرمز یا نارنجی کرونا در آن منطقه از ۵۰۰ هزار تا یک  میلیون تومان جریمه خواهند شد.

پلیس راهور برای اجرای این طرح در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته‌است و با رانندگانی که از خط قرمز پلیس عبور کنند جریمه و خودرو آن‌ها توقیف خواهد شد.

به گفته سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محدودیت های جدید آخرین فرصت نظام در مقابل ویروس کروناست .

آمارها نشان می‌دهد که موج سوم کرونا ممکن است به مراتب بدتر از مراحل اول و دوم آن باشد و به همین دلیل مسوولان نسبت به وخامت بحران شیوع این بیماری همه گیر در کشور به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هشدار می دهند.

روند آمار فوتی‌های کرونا تا چند هفته پیش سیر نزولی به خود گرفته بود  و حتی به حدود ۱۰۰ نفر رسید، اما در نهایت به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی ، بیماری دوباره خیز برداشت و فوتی‌های روزانه کرونا حتی به بالاتر از ۴۸۰هم رسید و به گفته مسئولان وزارت بهداشت و متخصصان ادامه روند بیماری با وضعیت کنونی شرایط بدی را رقم خواهد زد.

بیماری کووید ۱۹  همچنان قربانی می گیرد و هم اکنون بیشتر بیمارستان‌ها به شکل مستقیم یا غیرمستقیم درگیر این ویروس شاخدار هستند؛ تعداد فوتی‌های کرونا در این روزها قابل توجه است به طوری که رکورد بستری و فوتی‌ها را در استانها تجربه کردیم.

از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور حدود ۸۰ درصد مردم از ماسک استفاده می کردند اما به تدریج که پیام ها و تبلیغات در مواجهه با بیماری کووید ۱۹ به مسئله روزمره تبدیل شد، این موج از حساسیت و نگرانی نیز فروکش کرد و مردم همانند روزهای اول استفاده از ماسک را جدی نگرفتند و بازتاب این بی توجهی منجر به رسیدن موج اول، دوم و سوم این بیماری شد.

براساس گزارش وزارت بهداشت، با فوت ۴۳۱ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۴ هزار و ۳۲۷ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (اول آذر ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی،۱۲ هزار و ۹۳۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و دو هزار و ۱۵۵ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۴۱ هزار و ۳۰۸ نفر رسید.

 سیما سادات لاری گفت: خوشبختانه تاکنون ۵۹۶ هزار و ۱۳۶ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۵۷۷۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون پنج میلیون و ۷۴۷ هزار و ۳۲۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

محدویت‌های جدید کرونایی در لرستان با دقت اجرا می‌شوند

فرماندار خرم‌آباد گفت: به دنبال تصویب و ابلاغ طرح جامع محدودیت‌های کشوری مقابله با کرونا در این شهرستان تدابیر لازم برای اجرای دقیق مصوبات گرفته شده است.

جعفر طولابی افزود: از ابتدای آذرماه استفاده از ماسک در اماکن عمومی پرتردد در همه شهرها در همه وضعیت ها الزامی است و متخلفان مطابق مصوبات ستاد جریمه خواهند شد.

به گفته وی برابر ضوابط ستاد ملی اجرایی، افراد دارای تست مثبت در صورتی که شرایط قرنطینه را رعایت نکنند برای تردد در داخل شهر محل سکونت خود برای هر بار مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه و برای رفتن به مسافرت به دیگر شهرها مبلغ ۳۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

طولابی اظهار داشت: از اول آذرماه تنها مشاغل گروه یک که قبلا از طریق اصناف به آنها اعلام شده است اجازه فعالیت خواهند داشت و مشاغل گروه های ۳،۲و ۴  به مدت دو هفته تعطیل هستند و در صورت تخلف به مدت دو هفته پلمپ خواهند شد.

محدودیت کرونایی شهر ساری را خلوت کرد

اجرای طرح محدودیت کرونایی در ساری به عنوان یکی از سه شهرستان با وضعیت قرمز کرونایی در مازندران سبب شده است تا این شهر در نخستین ساعات روز شنبه تا حدود زیادی خلوت شود.

گزارش میدانی خبرنگار ایرنا از سطح شهر ساری مرکز استان مازندران حاکی است بیش از ۹۰ درصد از واحدهای صنفی مشمول تعطیلی ناشی از محدودیت کرونایی که در زمره مشاغل سطح یک نبودند، حداقل در ساعات اولیه روز جاری کسب و کارشان را تعطیل کردند و بر خلاف روزهای گذشته تردد در خیابان های شهر کاملا روان است.

بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ، تمامی مشاغل به استثنای مشاغل سطح یک که نیازمندی های ضروری مردم را تامین می کند ، در مناطق قرمز کرونایی تعطیل است و با متخلفان برخورد جدی می شود.

۵۰۰ خودروی پلاک غیربومی در ورودی بیرجند اعمال قانون شد

 فرماندار بیرجند گفت: از صبح امروز یکم آذر تاکنون حدود ۵۰۰ خودرو با پلاک غیربومی که قصد ورود به مرکز استان داشتند توسط دوربین‌های پایش تردد اعمال قانون شد.

علی ناصری افزود: طرح محدودیت‌های مربوط به پیشگیری و کنترل کرونا در بیرجند مانند سراسر کشور از بامداد امروز به اجرا درآمد.

وی بیان کرد: سه محدودیت عمده از جمله تعطیلی صنوف گروه ۲، سه و چهار در تمام ساعات شبانه روز، محدودیت ورود خودروهای با پلاک غیربومی و خروج خودروهای پلاک بومی به سطح شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی اجرا می‌شود.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه خودروهای با پلاک بومی برای تردد در سطح شهرستان مشکل ندارند اظهار داشت: در ساعات منع تردد از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد گروه‌هایی که ناچار به تردد هستند از قبیل مشاغل گروه یک، بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها، شرکت‌ها، کارخانجات دارای شیفت و سایر می‌توانند با مکاتبه با پلیس راهور یا فرمانداری مجوز تردد دریافت کنند.

مشگین‌شهر از لحاظ شیوع کرونا جزو مناطق بحرانی کشور است

فرماندار مشگین‌شهر گفت: این شهرستان از لحاظ شیوع ویروس کرونا به عنوان یکی از شهرستان‌های بحرانی کشور شناخته شده است.

اکبر صمدی اظهارداشت: در راستای مصوبات ستاد ملی مدیریت و کنترل بیماری کرونا و دستورالعمل‌های ابلاغی قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی ، اجتماعی و انتظامی وزارت کشور طرح جامع مدیریت هوشمند اعمال محدودیت‌های ویژه از امروز (شنبه) در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی بیان  کرد: تردد تمام خودروهای غیربومی به این شهرستان ممنوع بوده و با متخلفان از طریق  عوامل انتظامی، پلیس راه و پلیس راهور برخورد جدی خواهد شد.

وی افزود: دوربین‌های نظارت تصویری نیز بدقت ورود و خروج خودروها را کنترل خواهند کرد.

او گفت: تمام اماکن عمومی از جمله مناطق گردشگری ،تفریحی ،پذیرایی و اقامتی غیر از مراکز انتظامی، امنیتی ،ادارات خدمت‌رسان و عملیاتی ، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی و اقتصادی ، فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی ، دارویی و داروخانه‌ها تمامی گروه‌های شغلی ۲ و ۳ و ۴ به مدت ۲ هفته تعطیل شده‌اند.

امکان تمدید محدودیت‌های کرونا در کرمانشاه وجود دارد

استاندار کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح محدودیت‌های کرونا گفت: در صورتی که مردم محدودیت‌های را رعایت نکنند و وضعیت شیوع بیماری همچنان ادامه داشته باشد، احتمال تمدید آنها وجود دارد.

«هوشنگ بازوند» به آغاز محدودیت‌های ۲ هفته ای دولت برای مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲ پیک کرونا را پشت سر گذاشته ایم و اکنون در حال سپری کردن پیک سوم بیماری هستیم.

وی افزود: اگر نتوانیم در پیک سوم بیماری به خوبی وضعیت را مدیریت کنیم به طور قطع در پیک چهارم بیماری که از دی ماه آغاز خواهد شد، هزینه های بسیاری سنگین تری می پردازیم.

تداوم آمار فوتی ۲ رقمی مبتلایان کرونا در استان اردبیل

شیوع گسترده و مرگبار کرونا در استان اردبیل همچنان ادامه دارد به طوری که برای ششمین روز پیاپی آمار فوتی‌ها ۲ رقمی باقی ماند و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ نفر از افراد بستری مبتلا به کووید.۱۹ جان خود را از دست دادند.

بالاترین آمار مربوط به فوت بیماران مبتلا به کرونا در استان اردبیل در ۲۶ آبان ماه با ۱۹ فوتی و بالاترین آمار بستری روزانه مبتلایان کرونا در ۲۵ آبان ماه با ۱۱۳ نفر به ثبت رسید.

بر اساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، در ادامه وضعیت بحرانی و صعودی شیوع این ویروس، در شبانه روز گذشته ۵۵ بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند.

بنا به اعلام این مرجع، هم‌اکنون ۴۹۰ فرد مبتلا به کووید.۱۹ به صورت همزمان در مراکز درمانی استان در حال مداوا هستند.

استان اردبیل هم‌اینک در زمینه شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد و بر اساس گزارش رسمی، شهرستان‌های اردبیل و مشکین‌شهر و پارس‌آباد در وضعیت قرمز، شهرستان‌های خلخال، اصلاندوز، نیر و گرمی در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های بیله‌سوار، سرعین، نمین و کوثر در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.

۸۳ درصد مبتلایان به کرونا در شیروان جمعیت شهری هستند

فرماندار شیروان گفت: ۸۳ درصد مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان خراسان شمالی جمعیت شهری و ۱۷ درصد دیگر هم روستایی هستند.

امین رضا مرآتی اظهار با بیان اینکه ۵۳ درصد از مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان مردان هستند، گفت: میانگین سنی فوتی ها ۵۵ سال است که ۷۰ درصد از ساکنان شهرها و ۳۰ درصد روستاییان هستند.

وی گفت: ۶۴ درصد از نمونه های گرفته شده شهرستان مثبت است که این میزان در استان ۷۰ درصد است.

فرماندار شیروان اظهار داشت: از نیمه مهرماه موارد بستری در شهرستان افزایش یافته است.

هم‌افزایی برای اعمال محدودیت‌های کرونایی در آذربایجان شرقی

استان چهار میلیون نفری آذربایجان‌شرقی در حالی از امروز اول آذر و همزمان با سراسر کشور شاهد اجرای طرح جامع محدودیت‌های کرونایی است که همه نهادهای مسوول برای اجرای همه‌جانبه این طرح سلامت هم‌افزایی دارند.

با توجه به جهش ویروس کرونا و اوج گیری مجدد بیماری کوید ۱۹ در کشور، به پیشنهاد وزارت بهداشت و درمان و قرارگاه عملیاتی کرونا، «طرح جامع مقابله با کرونا» در ستاد ملی کرونا به تصویب رسید که به موجب آن،  اعمال محدودیت های شدید در شهرهای مختلف کشور از امروز الزامی است.

محدودیت های مصوب شده براساس مصوبه های ستاد ملی کرونا و در راستای اجرای طرح ملی مدیریت هوشمند محدودیت ها و ممنوعیت ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کویید ۱۹ در ۲۱ شهرستان آذربایجان شرقی از نظر زرد، نارنجی یا قرمز بودن آنها اعمال می شود. 

بدیهی است که تعطیلی فعالیت صنوف در شهرستان های آذربایجان شرقی متناسب با وضعیت شیوع کرونا در آنها خواهد بود، به این معنا که در شهرستان های دارای وضعیت زرد فقط مشاغل گروه چهار تعطیل است؛ در شهرستان های دارای وضعیت نارنجی از لحظ شیوع کرونا نیز مشاغل گروه سه و چهار و در شهرستان های وضعیت قرمز نیز گروه های شغلی ۲، سه و چهار تعطیل هستند.

کرونا امنیت بخش اقتصاد را به خطر انداخته است

استاندار لرستان گفت: امنیت اقتصادی کشور به دلیل شیوع کرونا و تداوم وضعیت قرمز در خطر است و همه باید برای بهبود این شرایط تلاش کنیم.

سیدموسی خادمی افزود: شیوع کرونا نه تنها برای امنیت سلامت، بلکه برای امنیت اقتصادی جامعه نیز خطرناک است و همه مسوول هستیم با رعایت پروتکل ها در راستای کاهش ابتلای شهروندان به این ویروس گام برداریم.

وی اظهار داشت: با توجه به شیوع موج سوم کرونا در کشور، جلسه امروز ستاد ملی مدیریت کرونا حول محور تاکید بر اجرای طرح هوشمند ایجاد محدودیت های اجتماعی برگزار شد.

خادمی گفت: جزئیات این طرح بیشتر در زمینه تعطیلی کسب و کارها، اعمال محدودیت های ورود و خروج، ترددهای شبانه، تعطیلی مراکز آموزشی و مهمتر از همه جلوگیری از برگزاری تجمعاتی چون مراسم عزاداری یا عروسی در شهرهای قرمز و نارنجی است.

طرح شهید سلیمانی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

طرح سردار شهید قاسم سلیمانی همزمان با نخستین روز از آغاز محدودیت‌های کرونایی و دومین روز از هفته بسیج به منظور مهار شیوع ویروس کرونا از روز شنبه در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: برای اجرای این طرح تفاهم‌نامه سه جانبه بین دانشگاه علوم پزشکی، سپاه و استانداری منعقد شده است.

سردار علی محمد اکبری افزود:در این طرح با استفاده از ظرفیت‌های خوب بسیج و نیروهای مردمی برای قطع زنجیره شیوع کرونا در قالب تیم‌های ۱۵ نفره شامل یک نفر پزشک، ۱۱ نفر بهیار و نیروهای خدماتی استفاده خواهد شد تا این تیم‌ها با حضور در محله‌ها، به شناسایی بیماران پرداخته و اقدامات فرهنگ‌سازی در خصوص آگاهی بخشی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را انجام دهند.

وی گفت: این طرح با شعار "هر خانه و هر محله یک پایگاه سلامت"با همت بسیج آغاز شده است و تا زمان کاهش مبتلایان و مرگ و میر در استان ادامه خواهد داشت.

اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی برای قطع زنجیره کرونا در خوزستان

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز گفت: طرح محله محور با نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، و با هدف قطع زنجیره شیوع کرونا و اجرای دستورالعمل‌ بهداشتی از شنبه یکم آذر در خوزستان اجرایی می‌شود.

دکتر فرهاد ابول نژادیان بیان کرد: این طرح بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سپاه و بسیج مستضعفان تنظیم شده و همزمان با آغاز هفته بسیج اجرا خواهد شد.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی اهواز در حیطه بهداشت کار تببین سیاستگذاری و بارگذاری علمی این طرح را برعهد دارد.

وی گفت: داده‌های جمع‌آوری شده از ۲۲۶ کشور جهان در راهبردهای مختلف برای کنترل کرونا نشان می‌دهد محدودیت در برگزاری دورهمی‌های کوچک ۸۳ درصد، تعطیلی مدارس و دانشگاه ۷۳، ایجاد محدودیت در مرزها ۵۶، افزایش دسترسی به ماسک ۵۱، محدودیت مسافرت ۴۲، تعطیلی ملی ۲۵ و محدودیت در برگزاری تجمع‌های بزرگ ۵۳ درصد در کنترل کرونا اثربخش بوده است.

طرح شهید سلیمانی در روانسر کلید خورد

فرماندار روانسر، از آغاز طرح شهید سلیمانی باهدف غربالگری و شناسایی بیماران کرونایی در این شهرستان خبر داد.

سعدی مصطفی زاده افزود: متولی اصلی اجرای این طرح شبکه بهداشت و درمان شهرستان است که با کمک ناحیه مقاومت بسیج و سایر دستگاه های اجرایی اجرا می شود.

وی تصریح کرد: در این طرح تیم های مراقبتی به صورت محله محور و خانه به خانه طرح پایش را انجام داده و با شناسایی افراد ناقل و بیمار، آنان را ضمن ارجاع به مراکز درمانی، به صورت مستمر رصد و پایش می کنند.

فرماندار روانسر ادامه داد: پیگیری روند بهبودی و درمان مبتلایان به کرونا از مهمترین اهداف طرح شهید سلیمانی است که امیدواریم با اجرای این طرح، میزان مبتلایان و مرگ و میر ناشی از کرونا کاهش یابد.

اجرای طرح شهید سلیمانی در سیستان‌وبلوچستان

معاون امنیتی انتظامی و سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری سیستان‌ وبلوچستان گفت: طرح شهید سلیمانی در راستای ریشه‌کنی ویروس کرونا از اول آذر در سطح استان اجرایی شد.

محمد هادی مرعشی اظهار داشت: غربالگری عمومی کرونا تحت عنوان طرح شهید سلیمانی با همکاری بسیج مستضعفان و شبکه بهداشت و درمان از اول آذر در سیستان‌وبلوچستان به اجرا درآمد.

سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری افزود: در این طرح ردیابی بیماران و افراد در تماس با مبتلایان غربالگری و قرنطینه‌سازی مناسب انجام می‌شود.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: با اجرای این طرح اقدامات گسترده‌تری در خصوص آموزش همگانی مردم در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا بویژه در مناطق کم‌برخوردار و در سطح محلات بیماریابی سریع با انجام تست‌های بیشتر و نظارت بیشتر بر اجرای پروتکل‌ها و قرنطینه کردن افراد بیمار و مشکوک انجام خواهد شد.

اهم اخبار و گزارش های کرونایی استان ها 

روزمرگی و محدودیت‌های کرونایی

همراهی مردم و کسبه ساوه در نخستین روز از اجرای مصوبات ستاد کرونا

احساس مسوولیت همگانی کلید گذر از شرایط سخت کرونایی

نیازمند مشارکت بیشتر مردم برای قطع زنجیره شیوع کرونا هستیم

مقابله با همنوایی کرونا و آنفلوآنزا؛ نیازمند همراهی مردم

هم‌افزایی برای اعمال محدودیت‌های کرونایی در آذربایجان شرقی

محدودیت‌های کرونایی در هرمزگان و امید به رسیدن روزهای بهاری

برچسب‌ها وبا ویروس کرونا فاصله اجتماعی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وبا ویروس کرونا فاصله اجتماعی وبا ویروس کرونا فاصله اجتماعی اخبار کنکور قطع زنجیره شیوع کرونا طرح جامع محدودیت محدودیت های کرونایی طرح شهید سلیمانی چهارمحال و بختیاری محدودیت های کرونا اعمال محدودیت شیوع ویروس کرونا کووید۱۹ در کشور مقابله با کرونا آذربایجان شرقی مبتلا به کووید وضعیت قرمز اجرای این طرح وزارت بهداشت استان اردبیل دارای وضعیت مصوبات ستاد علوم پزشکی قرار دارند مشاغل گروه برای اجرای ۱۹ در کشور اجرای طرح محله محور خواهد شد ستاد ملی کووید ۱۹ فوتی ها اول آذر بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان

تیم ملی فوتسال امروز به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، امروز از ساعت ۱۲ و ۳۰ به مصاف تیم قرقیزستان می‌رود

تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است



رکابزنان قزوینی در اردوی کوهستان حسین زنجانیان و طا‌ها قابلی رکابزنان استان به اردوی آسیایی دوچرخه سواری کوهستان دعوت شدند

این اردو از امروز به مدت یک هفته در گیلان برگزار می‌شود

رکابزنان ملی پوش استان خود را مهیای رقابت‌های آسیایی می‌کنند

دیگر خبرها

  • خبرهای خوش مهمان خاص جنوب تهران
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • آخرین وضعیت امداد رسانی به شهرستان زیرکوه
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت سد جگین در شهرستان جاسک
  • در حاشیه خبرهای فارس ؛ دریافت تعرفه های سنگین برخی پزشکان
  • آخرین وضعیت کاشان پس از وقوع سیل
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان