Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا رحمان نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی امروز استان را ابری و مه‌آلود اعلام و اظهار کرد: بارش‌های پیش‌بینی شده برای استان در مناطق سردسیر و کوهستانی به صورت برف با احتمال وقوع کولاک خواهد بود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان زنجان عمده فعالیت سامانه بارشی را نیمه جنوبی استان دانست و افزود» فعالیت این سامانه تا اوایل وقت فردا ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با بارش‌های پیش‌بینی شده در مناطق مختلف استان، احتمال آبگرفتگی معابر وجود دارد.

رحمان نیا با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی در استان از روز گذشته آغاز شده است، ادامه داد: بیشترین بارش این بازه زمانی با 29.1 میلی‌متر از از قیدار گزارش شده است.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان زنجان میزان بارش شهر زنجان طی 24 ساعت گذشته را 10.7 میلی‌متر اعلام کرد.

وی نوسان دمایی شهر زنجان را طی 24 ساعت گذشته 13 درجه اعلام کرد و گفت: این شهر در این مدت دمایی بین دو و 11 درجه بالای صفر  را پشت سر گذاشته است.

مسوول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان هم طی گفت‌وگویی با خبرنگار فارس وضعیت تردد در محورهای استان را روان عنوان کرد و گفت: گزارش بارش باران از اغلب محورهای استان گزارش شده است.

محمد محمدی با بیان اینکه پیش‌بینی هواشناسی هم ادامه بارش باران است، ادامه داد: با وجود عادی بودن شرایط، راهداران آماده مواجه با مشکلات احتمالی هستند.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: بارش استان زنجان زنجان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امیدفر در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این وضع تا روز سه شنبه ادامه می‌یابد، افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای، از روز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

وی اظهار کرد: فعالیت این سامانه موجب ابرناکی، وزش باد به نسبت شدید در برخی نواحی به ویژه نیمه جنوبی استان و خیزش یا نفوذ گرد و خاک و در نواحی مرتفع و کوهستانی گاهی رگبار باران و غرش آذرخش می‌شود.

امیدفر، ادامه داد: از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش می‌یابد.

کد خبر 6090565

دیگر خبرها

  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • ‌فارس از امروز بارانی می‌شود/ تگرگ و صاعقه در راه است
  • بهار پربارش امسال با افزایش متوسط بارندگی استان فارس در سامانه بارشی اخیر
  • افزایش متوسط بارندگی استان فارس در سامانه بارشی اخیر
  • خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد