Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:32:55 GMT

کشف بیش از ۷۵۲ کیلو موادمخدر/ دستگیری ۱۸۱ قاچاقچی

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۲۲۰۹

کشف بیش از ۷۵۲ کیلو موادمخدر/ دستگیری ۱۸۱ قاچاقچی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حشمت الله ملکی با اعلام آمادگی حداکثری پلیس راه آهن کشور در تأمین نظم و امنیت حوزه استحفاظی، به تشریح فعالیت‌های انجام شده در خصوص کشف مواد مخدر و کالا و ارز قاچاق در ۷ ماهه سال ۹۹ پرداخت.

وی افزود: با توجه به انتخاب سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) به نام سال جهش تولید و با عنایت به اینکه حسب اعلام نظر کارشناسان یکی از موانع اصلی تولید در کشور ورود کالاهای خارجی قاچاق می‌باشد، لذا پلیس راه آهن پلیس پیشگیری ناجا علاوه بر انجام مأموریت‌های محوله، فعالیت خود را در زمینه مبارزه با این پدیده با شتاب بیشتری پیگیری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ملکی با اعلام اینکه در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز تعداد ۱۷۵ مورد پرونده تشکیل و ۱۸۱ نفر نیز در این رابطه دستگیر شده‌اند، ارزش ریالی اقلام قاچاق مکشوفه را ۵۲ میلیارد و ۱۷۷ میلیون و ۲۹۱ هزار ریال اعلام کرد.

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری ناجا در خصوص مبارزه با قاچاق مواد مخدر در محورهای ریلی نیز گفت: علیرغم کاهش ۶۵ درصدی مسافر و تعداد رام قطارها در این بازه زمانی به دلیل شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا، همکاران من موفق به کشف ۷۵۲ کیلو و ۹۷۳ گرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ شدند.

سردار ملکی تعداد افراد دستگیر شده در ارتباط با قاچاق مواد مخدر را ۹۵۳ نفر اعلام و تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری ناجا گفت: به منظور بهره‌گیری مناسب از ظرفیت ارگان‌ها و نهادهای برون سازمانی، تعامل گسترده‌ای با همکارانمان در بسیج، حراست شرکت راه آهن، انجمن‌های اولیا و مربیان دانش آموزان، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها برای پیشگیری از وقوع هرگونه بی نظمی و تخلف در حوزه صنعت حمل و نقل ریلی در طول سال جاری انجام که در نوع خود منجر به افزایش سرمایه اجتماعی برای نیروی انتظامی شده است.

سردار ملکی با بیان اینکه هموطنان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در حوزه صنعت ریلی موضوع را با شماره تلفن ۰۲۱۵۵۱۲۳۰۰۰ به مسئولان مربوط اطلاع دهند، خاطرنشان کرد: عزم پلیس پیشگیری برای مبارزه با پدیده مخرب قاچاق و مواد مخدر مثل همیشه جدی است لذا به افراد معاند و سودجو هشدار می‌دهیم چنانچه در صدد ایجاد خدشه در نظام اقتصادی و اجتماعی کشور باشند با برخورد قاطعانه و قانونی پلیس مواجه خواهند بود.

کد خبر 5076958

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی پلیس راه آهن کشف مواد مخدر قاچاق ویروس کرونا محدودیت های کرونایی وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران گردشگری سربازی پلیس راهور کمیته امداد امام خمینی ستاد ملی مقابله با کرونا شورای شهر تهران اوراق مشارکت هوای سالم میراث فرهنگی سازمان تامین اجتماعی پلیس پیشگیری پلیس راه آهن مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۲۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حسن درستی روز یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به ارومیه می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: انهدام یک باند زن و شوهری مواد مخدر در تهران

وی افزود: پس از بررسی های تخصصی و هماهنگی های قضایی و رصد مسیرهای تردد، خودروهای مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: با عملیات ضربتی پلیس، خودرو متهمان در مسیر ارومیه - تبریز توقیف و در بازرسی از آنها ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی ادامه داد: در این خصوص سه دستگاه خودرو توقیف و ۶متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر: 1229497 برچسب‌ها مواد مخدر

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد