Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم زنان هرات در افغانستان با اعطای شش جایزه به فیلم های سیاه و فمینیستی ایرانی به کار خود پایان داد.
به گزارش آریا، جشنواره فیلم زنان هرات از16 تا 19 نوامبر (26 تا 29 آبان) برگزار شد و در نهایت فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» ساخته سعید روستایی جایزه بهترین فیلم بلند داستانی بین‌الملل را دریافت کرد و فیلم «حوا، مریم، عایشه» ساخته صحرا کریمی و به تهیه کنندگی کتایون شهابی جایزه بهترین فیلم بلند با موضوع زنان را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین جایزه بهترین بازیگر زن به صورت مشترک به سارا بهرامی برای فیلم «دارکوب» ساخته بهروز شعیبی رسید و «ملاقات» ساخته آزاده موسوی جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی را به خود اختصاص داد.
«کلاف» به کارگردانی ملیحه غلام‌زاده جایزه بهترین انیمیشن و «خاتمه» ساخته هادی و مهدی زارع جایزه بهترین مستند بلند را به خود اختصاص داد.
فیلم «خداحافظ دختر شیرازی» ساخته افشین هاشمی نیز لوح تقدیر جشنواره را به سبب نگاه ویژه به زنان دریافت کرد.
ششمین دوره «جشنواره بین‌المللی فیلم زنان هرات» در دو بخش «سینمای جهان» موضوع آزاد و «سینمای زنان» متمرکز به مسایل زنان برگزار شد و امسال از میان 300 فیلم ارسال شده از 122 کشور جهان؛ 73 فیلم منتخب از 27 کشور جهان به این جشنواره راه یافته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: درخشش متری شیش و نیم حوا مریم عایشه جشنواره فیلم زنان هرات جایزه بهترین زنان هرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک جایزه جدید در انتظار لژیونر استقلالی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سازمان لیگ برتر فوتبال روسیه پس از قرار دادن نام محمد محبی، مهاجم تیم روستوف در فهرست نهایی نامزدهای کسب جایزه بهترین بازیکن فصل 2024 - 2023 اکنون او را نامزد دریافت یک جایزه دیگر نیز کرده است.

محمد محبی که نخستین فصل حضورش را در تیم روستوف سپری می‌کند، از سوی سازمان لیگ برتر روسیه نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن تازه‌وارد این فصل شده است.

فهرست نهایی نامزدهای بهترین بازیکن تازه‌وارد فصل جاری لیگ برتر فوتبال روسیه شامل محمد محبی (روستوف)، بیتلو (دینامو)، تامرلان موسیف (بالتیکا/زسکا)، نیکیتا سالتیکوف (کریلیا)، میرلیند داکو (روبین‌کازان) و آببوسبک فیضولایف (زسکا) هستند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902702

دیگر خبرها

  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • «فرج الله سلحشور» تئاتر را از مسجد آغاز کرد و بعد آثارش در جهان دیده شد
  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • وداع با یکی از بهترین‌ معلمان رسانه/ راز محبوبیت اسکویی چه بود؟
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود
  • یک جایزه جدید در انتظار لژیونر استقلالی
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه
  • زنانی که در کن رئیس شدند