Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قروین، علیرضا خزائلی مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین گفت: هتل‌ها و مراکز اقامتی استان برای اقامت بیماران کرونایی در دوران نقاهت آمادگی دارند.

وی افزود: به دنبال اعلام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در خصوص آمادگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اجاره هتل‌های درجه یک، دو و سه به‌ عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی و استقرار کادر پزشکی در آنها، انجمن حرفه‌ای واحدهای اقامتی استان طی مکاتبه رسمی با اداره کل برای اقامت بیماران کرونایی در دوران نقاهت اعلام آمادگی کرده و این موضوع از طریق  اداره کل به ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان نیز اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزائلی ضمن ارج نهادن به اقدام حمایتی مراکز اقامتی استان برای کمک به پروسه درمان بیماران کرونایی اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا در کشور، به حوزه گردشگری به ویژه اماکن اقامتی آسیب‌های جبران ناپذیری  وارد آمده که  امیدواریم با ریشه‌کن شدن این بیماری بار دیگر شاهد رونق و شکوفایی این صنعت در کشور و استان قزوین باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین اقامتگاه های قزوین مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان قزوین بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر

آفتاب‌‌نیوز :

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: در ساعت ۱۹ و ۳۴ دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان، ولی عصر (عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیرو‌های آتش‌نشانی در مدت ۳ دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان ۵ طبقه بود که خوشبختانه نیرو‌های آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • توضیح گلر جوان پرسپولیس درباره شوت عبدالکریم!
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • سفر به روستای گردشگری توآباد از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها