Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:28:36 GMT

کشف ۳ میلیاردی مولتی ویتامین خارجی و لوازم آرایشی

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۲۴۱۹

کشف ۳ میلیاردی مولتی ویتامین خارجی و لوازم آرایشی

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر محمودیان با اعلام این خبر اظهار کرد: با کسب خبری پیرامون تخلیه کالای قاچاق توسط خودروهای شوتی و دپوی مقادیری کالای قاچاق در انباری در حوالی خیابان رجایی تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان از صحت خبر دریافتی داشت و کارآگاهان در ادامه تحقیقات پلیسی موفق شد هویت مالک این انباری را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین پلیس امنیت اقتصادی با اشاره اینکه با هماهنگی‌های قضائی دستگیری متهم و بازرسی از داخل انباری در دستور کار قرار گرفت، افزود: روز گذشته تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند ضمن دستگیری متهم در بررسی از این انبار ۱۰ هزار و ۷۴۷ عدد لوازم آرایشی، ۲۱ هزار و ۳۶۰ عدد قرص مولتی ویتامین خارجی قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف کنند.

وی با بیان اینکه متهم به مرجع قضائی معرفی و کالای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۳ میلیارد ریال محاسبه کرده اند.

کد خبر 5077018

منبع: مهر

کلیدواژه: کالای قاچاق پلیس امنیت اقتصادی ویروس کرونا محدودیت های کرونایی وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران گردشگری سربازی پلیس راهور کمیته امداد امام خمینی ستاد ملی مقابله با کرونا شورای شهر تهران اوراق مشارکت هوای سالم میراث فرهنگی سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۲۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار کالای قاچاق در اهواز

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی خوزستان با اقدامات اطلاعاتی یک انبار محل نگهداری کالای قاچاق را در شهرستان اهواز شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس با هماهنگی مرجع قضائی به محل اعزام و در بازرسی صورت گرفته تعداد ۶۹۹ دست لنت خارجی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه را ۴۸ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار میرفیضی خبر داد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اهواز معرفی شد.

کد خبر 6091477

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • قاچاق چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان