Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:14:25 GMT

طرح غربالگری و کنترل کووید ۱۹ در جوانرود آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۲۷۲۰

طرح غربالگری و کنترل کووید ۱۹ در جوانرود آغاز شد

فرماندار جوانرود به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح با مشارکت شبکه بهداشت و درمان و ناحیه مقاومت بسیج و سایر دستگاه های اجرایی این شهرستان اجرا می شود.

رستگار یوسفی افزود: این طرح با هدف غربالگری و شناسایی بیماران کرونایی اجرا می شود و تیم های مراقبتی به صورت محله محور و خانه به خانه طرح پایش را انجام داده و با شناسایی افراد بیمار، آنان را باارجاع به مراکز درمانی، به صورت مستمر رصد و پایش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار جوانرود در ادامه با تقدیر از همراهی خوب مردم و بازاریان گفت: در راستای اجرای طرح جدید ستاد ملی کرونا امروز با همکاری مردم و مسوولان، بازار جوانرود تعطیل و از ورود خودروهای غیربومی به این شهرستان ممانعت شد.

یوسفی گفت: این محدودیت ها براساس مصوبه ها و دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی کرونا متناسب باوضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ در شهرستان جوانرود اعمال می شود. 

وی با بیان اینکه این محدودیت ها به منظور حفظ سلامت مردم و با همکاری آنان اجرا می شود، اظهارداشت: تمام اصناف و بازاریان به جزء مشاغل ضروری و پشتیبانی کننده موادغذایی و مراکز درمانی و کلینیکی و اورژانسی و مشاغل گروه یک تعطیل خواهند بود.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است. 

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه جوانرود پروندهٔ خبری کرونا و معضل بازار لوازم پیشگیری از آن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه جوانرود دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه جوانرود اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور

حجت‌الاسلام مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن اشاره به اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است گفت : مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند نمود.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به‌ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید نمایند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد