Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایلنا، معاون اقتصاد رییس جمهور اظهار داشت: 14 دسته از کسب و کارها شناسایی شده‌اند که شدیداً آسیب‌دیده بابت شیوع کرونا هستند که از جمله آنها واحدهای گردشگری است. برای این مشاغل یک ماه تنفس بابت اقساط تسهیلات دریافتی در نظر گرفته شده و اقساط آنها مشمول تاخیر و جریمه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد نهاوندیان با اعلام اینکه امسال ماهانه برای هریک از اعضای خانوار 100 هزار تومان به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود، اظهار داشت: این روند بابت جبران کاهش درآمدهاست تا بتوانیم از این شرایط پرآسیب ابتلای کرونا خارج شویم.

وی با اشاره به اینکه برای همه کسب و کارها در زمینه وصول مالیات مستقیم تصمیم‌گیری شده است، گفت: تا پایان بهمن ماه، اجرای وصول مالیات مستقیم متوقف خواهد شد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور همچنین افزود: کسب و کارهای حقیقی برای صدور و تشکیل پروانه نیازی به گواهی پرداخت مالیات نخواهند داشت. همچنین اظهارنامه مالیات ارزش افزوده هر سه ماه به مدت یک ماه تمدید می‌شود.

وی با بیان اینکه جرایم و بخشودگی مالیات تا پایان سال 99 تمدید خواهد شد، بیان داشت: مالیات‌های ابلاغی و همچنین اعتراض به آنها قابل تمدید خواهد بود.

نهاوندیان یادآور شد: مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی حقوقی‌ها نیز تا پایان بهمن ماه تمدید می‌شود.

وی بیان کرد: صدور مجوزهایی که هر دستگاهی نیاز به آن دارد، چنانچه مهلت آن تا پایان بهمن ماه باشد، قابل تمدید خواهد بود. همچنین پرداخت کسب و پیشه شهرداری نیز تا پایان بهمن تمدید می‌شود.

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: 14 دسته از کسب و کارها شناسایی شده‌اند که شدیداً آسیب‌دیده بابت شیوع کرونا هستند که از جمله آنها واحدهای گردشگری است. برای این مشاغل یک ماه تنفس بابت اقساط تسهیلات دریافتی در نظر گرفته شده و اقساط آنها مشمول تاخیر و جریمه نمی‌شود.

نهاوندیان گفت: در فاصله آذر ماه که کسب و کارها تعطیل بودند، چنانچه با چک برگشتی مواجه شوند می‌توانند با مراجعه به بانک‌ها، آثار مترتب بر چک برگشتی را ملغی کنند.

وی خاطرنشان کرد: قبض گاز واحدها نیز به مدت دو ماه امهال می‌شود.

معاون اقتصادی رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد که با اتخاذ این تدابیر، فشار بر کسب و کارها کم شده و با عزم ملی و رعایت جدی توصیه‌های بهداشتی بتوانیم از اوج‌گیری ابتلا فاصله گرفته و دوره سلامت را شاهد باشیم.

   

 

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: وصول مالیات مستقیم مالیات ارزش افزوده تا پایان بهمن ماه کسب و کارها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۲۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟

انتهای فصل قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس به پایان می رسد

طرفداری | قرارداد مهدی ترابی، وینگر پرسپولیس در پایان فصل به اتمام می‌رسد و این بازیکن تصمیم خود را برای جدایی از پرسپولیس گرفته است.

با توجه به حضور یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری در تراکتور، ترابی به عنوان بازیکن هدف این تیم برای نقل و انتقالات قرار گرفته است.

حتی شایعه شده ترابی از طریق یک واسطه در حال مذاکره با تراکتور تبریز است و با توجه به پیشنهاد مالی خوب تراکتور این انتقال قطعی به نظر می‌رسد.

ترابی در مراسم یادبود همسر محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور نیز حاضر شده بود که سر و صدای زیادی به پا کرد.

در روزهای گذشته اخبار زیادی در مورد گلایه و ناراحتی بازیکنان پرسپولیس بابت عدم صحبت برای تمدید قرارداد منتشر شد و ترابی نیز یکی از بازیکنانی بوده که پرسپولیس تاکنون برای تمدید قرارداد صحبتی با وی نداشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • اعتراف آنچلوتی بعد از متوقف کردن بایرن
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • کاهش ۸ درصدی نرخ بیکاری در استان مرکزی طی سال گذشته
  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • تمدید ارائه اظهار نامه مالیاتی در لرستان
  • تحلیلگر صهیونیست: جنگ علیه غزه باید متوقف شود/ حماس شکست نمی‌خورد
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد