Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ما، انتصاب مدیر عامل جدید صندوق ضمانت صادرات نیز در جهت تقویت و رونق صادرات و خلق فرصت‌های نوآورانه جدید مبتنی بر خلاقیت‌های علمی و اجرایی بوده است.
دکتر سیدعبدالله سجادی، مدیر عامل جدید صندوق ضمانت صادرات، دارای درجه دکترای مدیریت با سابقه ۱۵ ساله عضویت هیات علمی دانشگاه است که کارنامه موفق و درخشانی نیز در حوزه تجارت و فاینانس در مسوولیت‌های مختلف، طی ده سال اخیر در بخش‌های مالی و بازرگانی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل جدید صندوق ضمانت صادرات، سابقه ۱۰ ساله فعالیت در حوزه خدمات بازرگانی، تجارت، فاینانس و تامین سرمایه داشته و سوابق و تجارب ارزشمندی در حوزه فعالیت‌های اقتصادی، مالی و بانکی در سطوح مختلف مدیریتی اعم از رئیس و عضو هیات مدیره، قائم مقام و مدیر عامل لیزینگ بانک شهر، رییس هیات مدیره پتروشیمی ایلام، مشاور مدیر عامل پتروشیمی امیرکبیر، مشاور سرمایه گذاری آتیه اندیشان شرکت صنایع ملی مس ایران، مدیر عامل شرکت بازرگانی توان تامین شفق، عضو هیات مدیره گروه صنعت و تجارت بنیاد تعاون، معاونت صندوق بازنشستگی شرکت صنایع ملی مس ایران، عضویت در هیات رییسه دانشگاه آزاد، رییس کمیسیون تلفیق دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیر کل پژوهش دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام را در کارنامه کاری خود دارد.
این استاد دانشگاه، همچنین سابقه تدریس در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته‌های مختلف مدیریت، مدیریت بازرگانی، بازاریابی و راهنمایی ده‌ها رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد و تالیف چندین جلد کتاب و مقالات علمی-پژوهشی و ISI را دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: صندوق ضمانت صادرات پارسی خبر مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات مدیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق

اولین نشست مجازی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با کارکنان سراسر کشور برگزار گردید.

این نشست با حضور دکتر محمود تبریزی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره، دکتر اسلام کریمی رئیس هیئت مدیره، مدیران و روسای ستادی و با حضور وبیناری همکاران مناطق ۳۲ گانه کشور در محل سالن جلسات شهدای سلامت ستاد مرکز این صندوق برگزار گردید.


در ابتدا دکتر محمود تبریزی ضمن عرض تبریک بمناسبت اعیاد گذشته به ارائه گزارش از وضعیت صندوق پرداخته و از زحمات کلیه کارکنان این صندوق در ستاد و مناطق تشکر کردند.
سپس دکتر اسلام کریمی به بیان نکاتی در رابطه با اهمیت نیروی انسانی در سازمان‌ها پرداختند.

در انتها همکاران استان‌ها به صورت وبیناری و برخط با مدیرعامل به پرسش و پاسخ پیرامون برنامه‌های آتی صندوق پرداختند و همچنین از زحمات همکارانی که در برپایی نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد حضور داشتند تقدیر و تشکر کردند.

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • ریسک‌های سیاسی بازرگانان پوشش داده می‌شود
  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق