Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@21:36:04 GMT

پیشکسوت جامعه کارگری آذربایجان شرقی درگذشت

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۳۰۰۰

پیشکسوت جامعه کارگری آذربایجان شرقی درگذشت

حمید جبارپور، پیشکسوت جامعه کارگری آذربایجان شرقی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مرحوم «حمید جبارپور» فعالیت خود را در شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز آغاز کرد و با تاسیس شورای اسلامی کار در راستای دفاع از حقوق کارگران وارد عرصه فعالیت‌های کارگری شد.

وی بعدها به عنوان رییس کانون شوراهای اسلامی کار استان آذربایجان شرقی انتخاب شد و در ادامه فعالیت های صادقانه خو به دلیل  اطلاعات جامعی که از قانون کار و تامین اجتماعی داشت، به عضویت کانونعالی شورای های اسلامی کار کشور در آمد و منشا خدمات مثبتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جبارپور مدتی بعد با انتقال به خانه کارگر تبریز و عضویت در هیات اجرایی آن  در سمت های مختلفی از جمله مسؤل امور اعضا و آموزش، جاتشین و مشاور عالی خانه کارگر آذربایجان شرقی جانشین دبیر اجرایی و عضو اتحادیه پیشکسوتان استان، همواره تلاش پیگیری داشت.

وی در طول همه‌ سال های حضورش در میان تشکل های کارگری همواره یکی از محورهای اصلی برای طرح مشکلات کارگری بود و جایگاه ویژه ای را در میان کارگران و بازنشستگان آذربایجان شرقی داشت.
کریم صادق زاده، دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز با صدور پیامی درگذشت حاج حمید جبارپور را به جامعه کارگری و بازنشستگان استان آذربایجان شرقی تسلیت گفت.

صادق زاده در این پیام با قدردانی از تلاش ها و خدمات ارزنده مرحوم جبار پور اظهار داشت: وجود اقای جبارپور برای کارگران و بازنشستگان آذربایجان شرقی و کشور نعمت بزرگی بود و امیدوارم جامعه کارگری و بازنشستگی استان  با تداوم فعالیت های خود در دفاع از حقوق این قشر، یاد و خاطره وی را گرامی بدارند.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: تبریز کارگر آذربایجان شرقی جامعه کارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۳۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اعلام کرد:با عنایت به درخواست شهرداری محترم منطقه ۹ تبریز مبنی بر جابجایی تاسیسات در تقاطع غیر همسطح پل خلعت پوشان نیاز به قطع موقت آب خط آبرسانی ۸۰۰ میلی متری سعید آباد برای جابجایی تاسیسات موجود می‌باشد.

لذا ضمن پوزش از شهروندان محترم ساکن در شهرک خاوران به اطلاع می رساند آب مناطق مذکور از ساعت ۸ صبح مورخه ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ لغایت ۲۰ شب با افت فشار و احتمالا" قطعی مواجه خواهد شد. خواهشمند است با صرفه جویی در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری همکاری لازم را با این شرکت معمول فرمایند.

دیگر خبرها

  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز