Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@10:26:51 GMT

سیامک نعمتی پنالتی زن پرسپولیس شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۳۰۸۱

سیامک نعمتی پنالتی زن پرسپولیس شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول دیدار با صنعت نفت آبادان به پیروزی رسید و تک گل این تیم را سیامک نعمتی به ثمر رساند.

سیامک نعمتی امروز نخستین گل سرخ‌ها را در لیگ بیستم  از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید

پرسپولیس - نفت آبادان/ شاگردان یحیی بدون امید در هفته دوم لیگ برتر

بازیکن ملی پوش پرسپولیس در حالی پنالتی را به گل تبدیل کرد که در فصل گذشته با توجه به حضور مهدی ترابی و علی علیپور، این ۲ بازیکن پنالتی‌های پرسپولیس را می‌زدند، اما حالا  نعمتی به عنوان زننده پنالتی‌های تیمش در فصل جاری شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس سیامک نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی عبدالکریم حسن، هر دو دست گلر پرسپولیس را شکست!

در جریان تمرینات پرسپولیس عبدالکریم حسن باعث شکستگی دست گلر جوان این تیم شد.

به گزارس مشرق، پرسپولیس در فصل جاری اگرچه به غیر از علیرضا بیرانوند گلر بزرگسال دیگری در لیست خود نداشته اما دروازه‌بان‌های جوانی دارد که بسیار آینده‌دار نشان داده‌اند. از امیر رضا رفیعی گرفته تا مهرشاد اسدی، عرفان نجاری، محمد گندمی و امیر محمد قزوینه که بعد از درخشش در تیم نوجوانان به تازگی به جمع این نفرات اضافه شده است.

همه این دروازه‌بان‌ها زیر نظر سانتوس، مربی گلرهای پرسپولیس تمرین می‌کنند تا پیشرفت کنند. اما در اوایل هفته‌ای که گذشت یک اتفاق تلخ برای محمد گندمی، گلر جوان پرسپولیس رخ می‌دهد. او که از سوی حسین عبدی به تیم ملی جوانان دعوت شده، یک روز قبل از حضور در اردوی تیم ملی در جریان تمرین سرخپوشان با عبدالکریم حسن به نوعی کل‌کل کرده و ادعا می‌کند می‌تواند پنالتی او را مهار کند.

عبدالکریم به این گلر می‌گوید ضربه پنالتی‌اش را به وسط می‌زند و اگر موفق به مهار آن شود برنده این جدال خواهد بود. قابل توجه اینکه حسن ضربه‌اش را به وسط می‌زند اما ضربه او آنقدر محکم بوده که باعث شکستگی هر دو دست گندمی از ناحیه مچ دست می‌شود!

گویا شکستگی یکی از دستان این دروازه‌بان جوان شدید بوده و این مساله باعث خواهد شد او چند ماهی دور از تمرینات باشد. این اتفاق باعث ناراحتی خود عبدالکریم هم شده و او جویای احوال این دروازه‌بان جوان می‌شود. 

منبع: روزنامه فرهیختگان

دیگر خبرها

  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • پنالتی عبدالکریم حسن، هر دو دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • کمبود پنالتی‌زن داریم
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • ضربات پنالتی نفس‌گیر تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک + ویدئو
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی