Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@00:12:58 GMT

جزئیات عجیب ترین قتل زنجیره‌ای در مصر + فیلم

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۳۱۴۹

جزئیات عجیب ترین قتل زنجیره‌ای در مصر + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های مصر اولین ویدئوی منتشر شده از آپارتمان قاتل زنجیره‌ای که مرتکب قتل‌های عجیبی شده بود را در فضای مجازی منتشر کردند. در طول فیلم خانه جنایتکار در بولاق داکرور که با گذشت زمان به قبرستان تبدیل شده است را مشاهده می‌کنید. گفتنی است او قربانیان خود را کشته و در آپارتمان خود دفن می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الصفاح، این قاتل زنجیره‌ای، خواهر همسرش را کشته و او را در خانه‌اش دفن کرد و پس از چند ماه همسر خود را نیز کشته و او را در کنار خواهرش دفن کرد. سپس یکی از دوستان هم سن و سال خود را کشت و دفن کرد، سپس به اسکندریه سفر کرد. الصفاح نام دوست خود را که به قتل رسانده بود، جعل کرد و با نام او زندگی کرد. او بازهم دختر دیگری را عاشق خود کرده و دارایی او را به نام خود کرده و او را کشت.

الصفاح، پس از پنج سال به جرم تلاش برای سرقت دستگیر شد، و چون نام دوست خود را جعل کرده بود، خانواده دوستش فکر کردند که برادرشان در یک پرونده سرقت در اسکندریه زندانی شده است. اما هنگامی که آن‌ها به ملاقات برادر ناپدید شده خود رفتند، متوجه شدند که او برادرشان نیست. آن‌ها این موضوع را به پلیس اطلاع داده و باعث شدند تمام اجساد مخفی شده پیدا شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید

حمله ناجوانمردانه اراذل و اوباش به یک پیرمرد و نو‌ه‌اش + فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث قتل عجیب قتل در مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجیره تولید پتروشیمی‌ها باید تکمیل شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیرنفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مراسم امضای تفاهم نامه‌های مطالعات طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی گفت: کاری که امروز انجام می‌شود این است که کمک کنیم سال جاری را با نام جهش تولید و به رسم آن برگزار کنیم. شرکت‌های پتروشیمی باید محاسبات لازم را داشته باشند و بدهی‌های خود را مطابق تعهدات و سر موقع پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: صنعت پتروشیمی به عنوان یک راهبرد کشور شناخته شده است و برای جبران کمبودی که در این زمینه وجود داشت، بخش خصوصی وارد سرمایه گذاری در بخش بالادستی شد. ظرف سه سال آینده مجموع گاز‌هایی که شرق و غرب کارون است را جمع آوری می‌کنیم و از هدر رفت آنها جلوگیری خواهد شد.

معاون وزیر نفت گفت: مهمترین راهبرد صنایع پتروشیمی تکمیل زنجیره است و ما باید خود را از خفت خرید برخی مواد اولیه که تا تنی ۶ میلیون دلار هم قیمت می‌خورد خلاص کنیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • معرفی زنجیره ارزش نساجی زنجان به صادرکنندگان در اکسپو
  • زنجیره تولید پتروشیمی‌ها باید تکمیل شود
  • فیلم/ تصادف اتوبوس در پرو با ۳۸ کشته و زخمی
  • شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • فیلم/ ۴۲ کشته بر اثر شکسته شدن سد در کنیا
  • شکسته شدن سد در کنیا دستکم ۴۲ قربانی گرفت
  • خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان و فراریان مالیاتی دانه درشت
  • جاری شدن سیل ویرانگر در کنیا با ۷۶ کشته