Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان بازرسی کل کشور در پیامی فرارسیدن هفته بسیج و سال روز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک گفت. خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین درویشیان، رییس سازمان بازرسی کل کشور در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج و سال روز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن این پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج، نماد اخلاص است و خدمت خالصانه به مردم. بسیج، شکوه جهاد است و ظلم ستیزی. ولایت مداری، اوج ایمان و حرکت در مسیر حق و حق طلبی.

امام راحل عظیم الشانمان با صدور فرمان تاریخی تشکیل بسیج مستضعفین، بار دیگر جلوه‌ای از شکوه نهضت اسلامی و تفکر انقلابی را به جهانیان ثابت کرد.   بیشتر بخوانید: لزوم استفاده از ظرفیت بسیج حقوقدانان در دادگستری استان ایلام استفاده از ظرفیت مردم با تاسی از فرهنگ ناب اسلامی که خدمت بی‌منت و تکلیف‌مدار را اساس و چاره‌ی غلبه بر مشکلات قلمداد می‌کند و صرف‌نظر از جایگاه‌های اجتماعی، یکپارچگی و وحدت در برابر دشمنان را موجب همدلی در میان آحاد مردم به تصویر می‌کشد.

همان‌گونه که تفکر بسیجی و روحیه انقلابی در بیش از ۴ دهه عمر شریف انقلاب اسلامی، کشورمان را از گردنه‌های دشمنی و تحریم عبور داده، امروز نیز بیش از هر زمانی حفظ این دستاورد با پیروی از فرامین، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، ما را در مسیر سعادت به سمت فتح قله‌های ترقی و پیشرفت و رسیدن به دولت جهانی، ولی الله الاعظم ارواحنا فداه به سرمنزل مقصود خواهد رساند. ان‌شاءالله.

اینجانب، فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان دریادل و با بصیرت، تبریک و تهنیت عرض نموده و سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را از ایزد منان مسئلت دارم.

انتهای پیام/ برچسب ها: سازمان بازرسی کل کشور هفته بسیج بسیج مستضعفین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان بازرسی کل کشور هفته بسیج بسیج مستضعفین سازمان بازرسی کل کشور بسیج مستضعفین هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور

دریافت 57 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، روز ۱۷ اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد؛ بعد از اینکه وزارت جهاد سازندگی منحل و با وزارت کشاورزی ادغام شد، رهبر معظم انقلاب فرمان تشکیل سازمان بسیج سازندگی را در سال ۱۳۷۹ دادند و این شجره طیبه که همان جهادگران انقلابی می‌باشند؛ از زمان انقلاب تا کنون توانسته اند اقدامات بسیار خوبی در جهت رفع محرومیت برای کشورمان به ارمغان آورند.

کد خبر 6097689

دیگر خبرها

  • مراکز رشد علوم انسانی در استان‌های کشور تشکیل می‌شود
  • پیام تبریک دکتر قاضی‌زاده هاشمی به مناسبت چهاردهمین سالروز تأسیس بانک دی
  • پیام تبریک سرپرست بانک دی به مناسبت چهاردهمین سالگرد تأسیس بانک
  • ولادت حضرت معصومه ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک روز دختر
  • اجتماع باشکوه ۶ هزار نفری امام زمانی‌ها در اسلامشهر
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد