Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@02:37:14 GMT

3هزارو19ریال سود به ازای هر سهم

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۳۱۸۴

3هزارو19ریال سود به ازای هر سهم

خبرگزاری آریا - 3هزار و19ریال سود در صورت‌های مالی حسابرسی شده در دوره 6ماهه منتهی به 31شهریور ماه سال99 شناسایی شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط‌عمومی و اعلام معاون مالی بیمه کوثر، این شرکت در این دوره افزایش سرمایه 41 درصدی را به ثبت رسانده و با لحاظ سرمایه جدید نسبت به دوره مشابه سال 1398 ، سود هر سهم 754 درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مصطفی مقصودی افزود: براساس عملکرد 6ماهه برای دوره مالی منتهی به 31 شهریورماه مبلغ 10هزارو650میلیارد‌ ریال سود خالص محقق شده است.
وی از رشد 29درصدی حق‌بیمه صادره نسبت به دوره مشابه سال گذشته خبرداد و خاطرنشان‌کرد: در این دوره 11هزارو445میلیارد ریال حق‌بیمه صادر شده است.
معاون مالی بیمه کوثر با بیان اینکه در شرایط اقتصادی کنونی مسئولان شرکت بیمه کوثر با هدف‌گذاری‌های کوتاه‌مدت توانستند در بخش سرمایه‌گذاری موفقیت‌های خوبی به دست‌ آورند، خاطرنشان‌کرد: سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف و سودده اقتصادی نیز از عوامل تاثیرگذار در افزایش سوداوری شرکت است.
مصطفی مقصودی کاهش محسوس بندهای حسابرسی در سه سال اخیر را از دستاوردهای مهم شرکت در راستای اجرای قوانین و شفافیت هر چه بیشتر دانست و تصریح‌کرد: هرچند بحران اقتصادی ناشی از کرونا و تحریم‌ها منجر به کاهش ورود منابع مالی به علت رکود اقتصادی حاکم بر جامعه شده است، اما در این معاونت سعی بر آن شد که با شفاف‌سازی حساب‌ها، پیگیری مطالبات سنواتی و مدیریت حق‌بیمه‌های وصولی و همچنین جذب دارایی‌های ثابت و اوراق خزانه اسلامی تاثیر این عوامل تا حد چشمگیری کاهش یابد و خوشبختانه توانسته‌ایم از لحاظ تامین منابع مالی در شرکت موفق عمل کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمایی مدیریت مالی بهتر در «دخل و خرج»

رادیو صبا با برنامه‌ای جدید تحت عنوان «دخل و خرج» با موضوع مدیریت مالی بهتر مخاطبانش را همراه می‌کند.

به گزارش ایسنا، «دخل و خرج» عنوان یکی از برنامه‌های جدید این شبکه رادیویی است که در فضایی متفاوت مخاطبان را دعوت به مدیریت مالی می‌کند.

امیر اکبری، تهیه‌کننده و مجری این برنامه در توضیح «دخل و خرج» خاطرنشان کرد: امروزه با افزایش تورم و تغییر شرایط اقتصادی به خصوص افزایش هزینه‌های اقتصادی نمی‌توانیم براساس آنچه خواسته‌ ما هست و مد نظر داریم، خرج کنیم به همین دلیل ممکن است با مسائل مالی مواجه شویم که برای برطرف کردنشان نیاز داریم روش‌های مدیریت هزینه زندگی را بشناسیم.

وی ادامه داد: پول، عامل مهمی است که می‌تواند در خوشبخت بودن یا نبودن انسان‌ها موثر باشد و همه افراد به دنبال افزایش پول خود هستند تا بتوانند کارهایی را که دلشان می‌خواهد، انجام بدهند تا در نهایت احساس رضایت و خوشبختی کنند. ما در این برنامه به دنبال این نیستیم که به مردم بگوییم خرج نکنید و پس‌انداز کنید، این برنامه راهکارهای ساده‌ای برای ترک عادت‌های بد اقتصادی ارائه می‌کند تا با درآمدی که داریم زندگی خوبی داشته باشیم.

این برنامه‌ساز یادآور شد: در این برنامه مردم را به مشارکت‌های اقتصادی دعوت می‌کنیم و به آنها راهکارهایی پیشنهاد می‌کنیم تا با سرمایه‌های اندکی که دارند کسب و کار راه بیندازند و به دنبال کسب درآمد باشند.

به گزارش ایسنا، «دخل و خرج» در هر قسمت یک موضوع اقتصادی را بیان می‌کند و از نگاه‌های متفاوت به نقد و بررسی آن می‌پردازد و در پایان نظر کارشناسان اقتصادی و روانشناسی را پخش می‌کند.

«دخل و خرج» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ به تهیه‌کنندگی و اجرای امیر اکبری از رادیوصبا پخش می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • راهنمایی مدیریت مالی بهتر در «دخل و خرج»
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد ؟
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد؟
  • نقش کلیدی صندوق‌های سرمایه گذاری بازار سرمایه در جمع‌آوری نقدینگی‌های بلاتکلیف
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/ سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان