Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حدیدی رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌ های شهری شهرداری بیرجند گفت: معابر ضلع شرق و غرب فرهنگسرای شهرداری به متراژ ۳ هزار و ۲۵۴ هزار و ۲۳۳ متر مربع در دستور آسفالت قرار دارد.

او با بیان اینکه از آسفالت معابر ضلع جنوب فرهنگسرا نیز به متراژ هزار و ۹۰۰ متر مربع خبر داد و افزود: محوطه فرهنگسرا نیز به متراژ ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع آسفالت می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

بازآفرینی شهری در بافت فرسوده از الویت های راه شهر سازی

حدیدی تصریح کرد: هزار و ۷۰۰ تن آسفالت در این محدوده استفاده شده که یک میلیارد و ۴۲ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان هزینه را به خود اختصاص داده است.

 رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری بیرجند هدف از اجرای این پروژه را تأمین رفاه و آسایش شهروندان، تسهیل در تردد وسایل نقلیه و ساماندهی و بهسازی معابر شهری عنوان کرد.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسفالت معابر فضای شهری بهسازی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر ویژه خیابان جمهوری ساماندهی شد

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ از اجرای طرح ساماندهی محور ویژه خیابان جمهوری از خیابان سی تیر تا فردوسی در راستای ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات معابر خبر داد.

زینب عبادی در ادامه افزود: با توجه به دو بریدگی در مقابل سفارت انگلیس به متراژ ۱۸ متر و قبل آن به متراژ ۱۵ متر طول، این معاونت به روش دفنی و باریشه اقدام به انسداد آن‌ها کرد.

وی اظهارداشت: در پی افزایش آمار تصادفات و سوانح وسایط نقلیه با راکبین موتور سیکلت‌های که از بریدگی‌های غیر مجاز واقع در رفیوژ‌های میانی اقدام به تردد عرضی از سطح خیابان‌های مذکور می‌کنند این حوزه پس از شناسایی محل‌های غیر مجاز که فاقد خط کشی گذرگاه عابر پیاده و تابلو‌های انتظامی ویژه بودند اقدام به انسداد کامل این گذرگاه‌ها با استفاده از بلوک سیمانی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خیابان‌های بوکان به پارکبانان سپرده می‌شوند
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • مسیر ویژه خیابان جمهوری ساماندهی شد
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است