Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ عبدالرضا دشتی روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: رسالت اصلی این جشنواره که برگرفته از نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر و پندهای مدیریتی ایشان است، ارتقا توان مجموعه های فعال در این نهاد مقدس است.

وی بیان کرد: جشنواره مالک اشتر در راستای ارتقای آمادگی عملکرد، پیشرفت مداوم، کمک به تعالی سازمان، ارج نهادن به تلاش و عزم جمعی کارکنان و بسیجیان با معرفی رده‌های برتر و موفق کشوری به صورت سالانه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول افزود: در این جشنواره برترین‌ رده‌ها در بخش‌های اقشار و معاونت های بسیج، طرح اعتلای کیفی سازی حلقه‌های صالحین، پایگاه ها و حوزه های مقاومت و گروه جهادی معرفی شدند.

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در این بخش پایگاه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) از شهر بوشهر با مسئولیت حسین احمد پور، پایگاه مقاومت ریحانه النبی (س) با مسئولیت نصرت خوزم از شهر برازجان، حوزه مقاومت بسیج ثارالله از کنگان با مسئولیت محمد عباس نژاد و حوزه مقاومت بسیج فاطمه زهرا (س) شهر دیر با مسئولیت مریم دریانورد بعنوان حوزه مقاومت برتر برگزیده و تجلیل شدند.

سرهنگ دشتی با اشاره به برتری بسیج رسانه استان بوشهر در کشورافزود: بسیج رسانه استان بوشهر با مسئولیت عبدالله نجفی در جشنواره مالک اشتر موفق به کسب رتبه برگزیده کشور شد و مورد تجلیل قرار گرفت.

وی یادآور شد: همچنین حجت الاسلام یوسف قاسمی مسئول تعلیم و تربیت ناحیه کنگان در اجرای طرح اعتلای کیفی سازی حلقه‌های صالحین، گردان بیت المقدس حوزه مقاومت الغدیر ناحیه دشتی، گروه جهادی امام رضا (ع) از ناحیه دانشجویی با مسئولیت علی جمشیدی  و گروه جهادی شهیده سمنبر عالی پور از شهرستان دیر با مسئولیت صدیقه صادقی بعنوان دیگر گروه‌های جهادی برتر این استان معرفی شدند.

دشتی اضافه کرد: نیروی مردمی بسیج با تلاش خستگی ناپذیر نیروهای جهادی و انقلابی خود به دنبال ارائه خدمات ویژه‌ای به جامعه هدف است.

وی اضافه کرد: حضور و مجاهدت خالصانه بسیجیان در تمام عرصه ها بویژه در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قابل تحسین و تقدیر است.

برچسب‌ها بوشهر سازمان بسیج سازندگی سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سازمان بسیج سازندگی سازمان بسیج مستضعفان بوشهر سازمان بسیج سازندگی سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور حوزه مقاومت مالک اشتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۳۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم