Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پرسپولیس در هوای بارانی تهران به اولین پیروزی خود رسید.
به گزارش آریا، پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته دوم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 1 بر 0 به سود پرسپولیس به پایان رسید. تک گل پرسپولیس را سیامک نعمتی در اواخر نیمه اول از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس پس از این پیروزی که زیر باران شدید ورزشگاه آزادی به دست آمد، 4 امتیازی شد و صنعت نفت 3 امتیازی ماند.
ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمد حسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، مهدی شیری، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، احسان پهلوان(از دقیقه 88 آرمان رمضانی)، مهدی عبدی(از دقیقه 74 علی شجاعی) و وحید امیری
ترکیب صنعت نفت: فرزین‌گروسیان، حسین‌ساکی، محمد طیبی، محمد اهل‌شاخه، عبدالله ناصری، حکیم‌نصاری( از دقیقه 57 محمدرضا غبیشاوی)، محمودمطلق‌زاده(از دقیقه 89 امید حامدی فر)، حسن بیت سعید، مهدی زبیدی(از دقیقه 57 احمد شریعت زاده)، طالب ریکانی(از دقیقه 89 محمدحسین زواری) و خالقی فر(از دقیقه 73 علی آل کثیر)
شرح گل:
پرسپولیس 1 - صنعت نفت صفر (دقیقه 43: سیامک نعمتی): پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس را سیامک نعمتی دور از دستان گروسیان وارد دروازه صنعت نفت کرد و گل اول تیمش را به ثمر رساند.
لحظات حساس:
دقیقه 18: حرکت تکنیکی وحید امیری در سمت چپ محوطه جریمه صنعت نفت و ارسال کوتاه او به بعد از تیرک دوم با ضربه آکروباتیک نعمتی همراه شد که ضربه این بازیکن به بیرون رفت.
دقیقه 33: سانتر شیری از سمت راست و ضربه سر وحید امیری راهی به دروازه صنعت نفت پیدا نکرد و دراختیار گروسیان قرار گرفت.
دقیقه 38: پرسپولیس بهترین فرصت را داشت تا دروازه صنعت نفت را روی ارسال پای چپ پهلوان باز کند که ضربه سر عبدی از کنار تیرک عمودی عبور کرد و به اوت رفت.
دقیقه 40: حملات همه جانبه پرسپولیس بالاخره با اعلام یک پنالتی نتیجه داد و پاس در عمق زیبای سید جلال حسینی و حرکت کنعانی‌زادگان در محوطه جریمه صنعت نفت موجب شد تا مدافع آبادانی‌ها روی او مرتکب خطا شود و داور نقطه پنالتی را نشان دهد.
دقیقه 60: شوت راه دور کنعانی‌ زادگان قدرت و دقت لازم را نداشت و به بیرون رفت.
دقیقه 63: کار تیمی بازیکنان پرسپولیس با پاس در عمق پهلوان به سعید آقایی همراه شد که شوت پای چپ او از بالای دروازه صنعت نفت به بیرون رفت.
دقیقه 86: شوت محکم طالب ریکانی از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین از بالای دروازه پرسپولیس عبور کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپولیس صنعت نفت آبادان گل محمدی صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۳۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران روز گذشته در دومین دیدار خود از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2024 به یک پیروزی بحث‌برانگیز دست یافت. شاگردان شمسایی در شرایطی با این برتری به صدر جدول دوخته شدند که نیمه نخست مسابقه را با نتیجه دو بر یک به حریف سطح سومی بحرین واگذار کردند و این شکست می‌توانست عمیق‌تر هم شود. در حالی که بازی بدون گل در جریان بود و ملی‌پوشان فوتسال ایران بر روی دروازه بحرینی‌ها فشار می‌آوردند و آن‌ها را در لاک دفاعی فرو برده بودند، در لحظه‌ای توپ را از دست دادند و عمارحسن علی بازیکن بحرین به شکل برق‌آسایی به سوی دروازه تیم ملی هجوم آورد که در مصاف تک‌به‌تک با باقر محمدی ناکام ماند و سنگربان تیم ملی واکنش خیره‌کننده‌ای را به تصویر کشید.

در این صحنه، که اولین تهدید جدی بحرینی‌ها بود، ضربه نواخته شده عمارحسن را باقرمحمدی با دست راست خود مهار کرد و تشویق تماشاگران را برانگیخت، تا همچنان بازی بدون گل دنبال شود.

به رغم دریافت دو گل در نیمه اول، سنگربان تیم ملی در ثانیه‌های پایانی، موفق شد ضربه پنالتی نقطه دوم بحرینی‌ها را با واکنش خوب خود مهار کند و مانع از بیشتر شدن اختلاف شود.

مرد شماره یک ایران که در لیگ برتر رکورد ۹ کلین شیت را از خود ثبت کرد و بهترین دروازه‌بان فصل به شمار رفت، برای چنگ زدن به اولین کلین شیت خود در جام ملت‌های آسیا لحظه شماری می‌کند و باید دید مقابل تیم ملی کویت چه عملکردی را از خود برجای می‌گذارد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / اوسمار در پنالتی‌ها هم کامبک خورد!
  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / کامبک‌هایی که اوسمار فراموش نمی‌کند
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله