Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضایی معاون امور مشترکین توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه این آمار نسبت به پارسال ۵ درصد رشد داشته است، گفت : در استان کرمانشاه ۷۹۰ هزار مشترک برق داریم که ۸۵ درصد آن‌ها مشترک خانگی هستند.

 او گفت : با توجه مصوبه هیئت دولت مبنی بر رایگان کردن برق مصرفی مشترکین خانگی کم مصرف از مردم تقاضا داریم با مصرف بهینه برق و استفاده نکردن از لوازم پرمصرف همانند سرخ کن برقی، سماور برقی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مصرف خود را کاهش داده تا در طرح «برق امید» صورتحساب آن‌ها رایگان شود.

او افزود: با توجه به چشم انداز وزارت نیرو مبنی بر ارائه خدمات آسان به مشترکان برق و همچنین شرایط کرونا، به منظور عدم مراجعه حضوری همشهریان اپلیکشن خدمات غیرحضوری به نام (برق من) طراحی و در کافه بازار در دسترس مردم قرار گرفته تا کلیه خدمات مورد نیاز مشترکان بصورت غیر حضوری ارائه شود.

معاون امور مشترکین توزیع برق استان افزود: در این برنامه ۴۰ خدمت ارایه می‌شود و پیش بینی می‌کنیم که تا پایان سال بیش از ۳۰ درصد از مراجعات حضوری کم شود.

رضایی گفت: شهروندان کرمانشاهی هر گونه انتقاد و پیشنهاد در ارتباط با خدمات توزیع برق را می‌توانند با شماره ۱۲۱ در میان بگذارند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت برق اداره برق مصرف برق مشترکان برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۴۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد

یوسف اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: امسال ۲۰۷ دیزل ژنراتور در استان شناسایی شده است و صاحبان مولد‌های خودتامین برق در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و اداری و تجاری این استان برای عبور از اوج بار مصرف مشارکت خواهند داشت.

 به گفته وی، از سال گذشته کلیه مولد‌ها به کنتور هوشمند مجهز شده اند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یکی از اقدامات جهت عبور بدون خاموشی از دوران اوج مصرف تابستان را آماده به کاری و وارد مدار شدن مولد‌های سازمان‌ها و مراکز دولتی عنوان کرد و گفت: ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌ها باید در روز‌های کاری هفته و در ساعات اوج مصرف برق، مولد‌های خود تامین (دیزل ژنراتور) را وارد مدار کنند و ارتباط را با شبکه عمومی توزیع برق، قطع کنند.

اینانلو تاکید کرد:دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید در وقت اداری ۳۰ درصد و خارج از وقت اداری ۶۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند و تحقق این موضوع با جدیت و به صورت مستمر مورد بررسی و پایش قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • پویش «با انرژی» و اهداء جوایز نفیس به صرفه جویان در برق در مازندران
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند در استان قزوین