Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پیامی به به مناسبت هفته بسیج گفت:برای زدودن نیازمند همکاری و همراهی بسیج این بزرگترین نهاد مردمی و انقلابی است.

به گزارش برنا؛ محمد شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج پیام داد. 

متن پیام بدین شرح است . 

شجره طیبه بسیج، یک فرهنگ، اندیشه، تفکر و باور است و همگان در سایه ی پیروی از این مکتب سازنده  و رهروی راستین این راه و فرهنگ رهائی بخش می‌توانند از هرگونه گزند و آفتی در امان باشند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  فرهنگی که متن آن عشق و دلدادگی، شیرازه ی آن ایثار و از خودگذشتگی و نتیجه عمل به آن، موفقیت و پیروزی است. آن روز که حضرت امام خمینی (ره) با آینده نگری و تدبیر مثال زدنی ، فرمان تشکیل سازمان بسیج را دادند بر این باور صحه گذاشتند که انقلاب اسلامی و بسیج، در هم تنیده شده و از هم جدا نخواهند شد. سطرسطر کتاب تاریخ انقلاب اسلامی، مشحون آثار حماسه ساز و بی بدیل بسیج و بسیجیانی است که جسورانه و غیرتمندانه همواره با هوشیاری و آگاهی، از کیان انقلاب و آرمان های نظام مقدس، دفاع کرده  و آن را از گزندهای پنهان و پیدا مصون داشته اند، بی شک جامعه، خود را مدیون و قدردان فداکاری ها و از جان گذشتگی های بسیجیان می داند و  بر خود می بالد. امروزکه میهن اسلامی در شرایط سخت و دشوار اقتصادی به سر می برد و در مسیر آزمون بزرگ الهی قرار دارد، بیش از هر زمان، به بسیج و تفکر بسیجی نیاز است تا در سایه اراده ای آهنین و ایمانی قوی، خاک ریزهای دشمن مکار را در نوردد و پرچم عزت و سرافرازی را بر عرصه های تسخیر شده بر افرازد. در توصیف قدرت و عظمت بسیج همین بس که در هشت سال دفاع مقدس، استکبار جهانی  را که داعیه یکه تازی در دنیا داشت به مذلت کشاند، در مقابل شان سر تعظیم و تحقیر فرود نیاورد، سربلند و استوار در برابر شان ایستاد تا پرچم پیروزی را برافراشت.  این روزها نیز که از یک سو تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه گلوی مردم این سرزمین را می فشارد و از سوی دیگر ویروس منحوس کرونا باعث از دست دادن تعداد زیادی از هموطنان مان شده است ، تنها راه رهایی و برون رفت از این شرایط، وحدت و یکپارچگی ملی ، یکدلی ،همراهی و اشتراک مساعی مسئولان کشوراست.  باید بسیجی وار، با گام های درست و سنجیده در سایه رهنمودها و رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب مد ظله حرکت کنیم و اجازه ندهیم عوامل تفرقه ساز، ما را از گام برداشتن در مسیر رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی باز دارد. وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به عنوان متولی بزرگترین نهاد اجتماعی در دولت که به همراه نهادهای اقتصادی کشور در تامین  معیشت،اشتغال و رفاه مردم این کشور نقش دارد ، برای زدودن چهره های خشن فقر و بی عدالتی و ارتقاء سطح رفاه اجتماعی، ایجاد فرصت های مکمل اشتغال، دستیابی سریع به اهداف خود و برداشتن موانع در این مسیر، نیازمند همکاری و همراهی بسیج این بزرگترین نهاد مردمی و انقلابی است. سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، را گرامی داشته و از خداوند متعال می خواهم به ما قدرت و توفیق حرکت در مسیر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را عطا کند تا منسجم تر از همیشه در راه عملی شدن باورهای ایرانی و اسلامی خود گام برداریم .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمد شریعتمداری هفته بسیج رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود

به گزارش خبرنگار مهر،محسن مولوی ظهر امروز سه شنبه در مراسم تجلیل از کارگران نمونه استانی و جشنواره امتنان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در روز اول هفته کار و کارگر امسال، اظهار کرد: رکن اصلی جهش تولید کارگران هستند؛ مقام معظم رهبری فرمودند: کارگران و کارفرمایان دو همکار در جبهه نبرد اقتصادی می‌باشند.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در زمینه فضای اقتصادی کشور و فشارهایی که از سمت دشمنان تحمیل می‌شود، بیان داشت: ما در یک جنگ نبرد اقتصادی تحمیلی هستیم که فرقی با نبرد جنگ تحمیلی دوران دفاع مقدس ندارد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سربازان این جنگ تحمیلی کارگران و کارفرمایان هستند یادآور شد: محقق شدن شعار سال با بازوان توانمند این عزیزان محقق می‌شود.

وی درباره راهبرد اول اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اذعان داشت: هدایت صندوق‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای انجام سرمایه‌گذاری در سطح استان می‌باشد، امسال شاهد عملیاتی و اجرایی شدن طرح‌های سرمایه‌گذاری در سطح استان هستیم و فاز اول حداقل ۴ هزار و پانصد میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری در سطح استان است که اتفاق می‌افتد.

مولوی خاطر نشان کرد: راهبرد اول نقش بی‌بدیلی برای ایجاد اشتغال پایدار در سطح استان و رفع معظل بیکاری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال و تعهد راهبرد دیگر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است گفت: در سال ۱۴۰۳ توسط ۳۸ دستگاه اجرایی، میزان ۱۲ هزار ۹۵۱ فرصت شغلی در بخش خدمات، صنعت و کشاورزی ایجاد می‌شود.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: با وحدت و مشارکت کارگران، کارفرمایان، مسئولین دولتی و آحاد دیگر باید بتوانیم نرخ بیکاری را کاهش دهیم.

وی به کاهش نرخ بیکاری در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: امسال با مشارکت و تلاش همه دستگاه‌های اجرایی نرخ بیماری را تک رقمی می‌کنیم.

مولوی خاطر نشان کرد: یادمان باشد از مردانی که بهترین واژه‌های هستی شهید و شهادت را برگزیدند و با نام و خونشان عجین شد غافل نشویم که امروز این آسایش و آرامش را مدیون آن‌ها هستیم.

کد خبر 6093086

دیگر خبرها

  • ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری در قم
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • رشد اقتصادی نیازمند برقراری رفاه و صلح
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • بازوان توانمند کارگران تضمین کننده توسعه و رونق تولید در جامعه است
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی