Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:52:29 GMT

امیری: کیفیت چمن آزادی پایین بود

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۴۳۵۹

امیری: کیفیت چمن آزادی پایین بود

وحید امیری از کیفیت زمین چمن ورزشگاه آزادی گله کرد.

به گزارش ورزش سه، وحید امیری پس از بازی با صنعت نفت آبادان در میکسدزون گفت: امروز بازی خیلی سنگینی بود و شرایط جوی شرایط خوبی را برای ما رقم نزده بود. چمن ورزشگاه آزادی هم وضعیت خوبی نداشت و چمن خیلی بلند بود اما علی رغم تمام این سختی ها، نباید کیفیت تیم نفت آبادان را هم در بازی امروز نادیده بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداراشکر سه امتیاز بازی امروز را کسب کردیم.

 

وینگر سرخ ها در خصوص عملکرد داوران عنوان کرد: داوری هم باید یک مقدار به آن ها کمک کنیم چون فشار روی آن ها زیاد است. اما انتظار این است همانطور که ما آن ها را درک می‌کنیم، داوران هم ما را درک کنند تا شرایط بهتر شود.

 

وی درباره احتمال تعطیلی فوتبال گفت: فوتبال یکی از پربیننده ترین برنامه های صداوسیماست و ما دوست داریم فوتبال همچنان برگزار شود. همین که مردم در خانه هستند و این سختی ها را تحمل می‌کنند، حداقل یک سرگرمی داشته باشند.

وحید امیری پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وحید امیری پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۴۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن گفت:می دانستیم بازی سختی  داریم و اگر غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز خواهد شد. روی یک توپ کاملا ساده تمرکز نداشتیم و گل خوردیم و بازی برایمان سخت شد. اما زود شکل تیم را درست کردیم و به گل رسیدیم. باید بازی را با نتیجه مساوی به رختکن می رفتیم. در نیمه دوم شرایط را تغییر دادیم و موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم و خدا را شکر توانستیم سه گل بزنیم که یکی از آنها مردود شد.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم
  • پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف
  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!