Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@13:09:51 GMT

اعزام تیم کمکی پزشکان هلال احمر به کردستان

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۴۴۳۶

اعزام تیم کمکی پزشکان هلال احمر به کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، پیام جلالی در تیم اعزامی مدافعان سلامت به استان در سنندج، با قدردانی از حضور پزشکان و پرستاران داوطلب هلال احمر استان اظهار کرد: پیرو درخواست دانشگاه استان مبنی بر حضور داوطلبان هلال احمر جهت کمک به کادر درمان و مدافعان سلامت طی هماهنگی با معاونت درمان و توانبخشی هلال احمر کشور سریعا دو تیم درمانی به کردستان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تیم اعزامی به استان شامل یک نفر پزشک متخصص بیماری های عفونی، یک پزشک متخصص قلب و عروق، چهار پزشک عمومی و ۶ پرستار از استان های اصفهان و تهران هستند.

اجرای طرح مدافعان سلامت هلال احمر کردستان

 به گفته وی، طرح مدافعان سلامت برای اولین بار در کشور با همت هلال احمر استان اجرا شده امید است تا عبور از شرایط اضطراری ادامه داشته است.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و وضعیت استان اظهارکرد: در راستای کمک به دانشگاه علوم پزشکی کردستان و فراخوان هلال احمر  تاکنون ۲ تیم درمانی به استان اعزام شدند و هم اکنون یک تیم هفت نفره به استان آمده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم در این جلسه ضمن تقدیر از تیم اعزامی پزشکان( استان های تهران و اصفهان) به استان، گفت: امروز کادر درمانی استان خسته و فرسوده است و نیازمند کمک است.

فرزین رضاعی کمک و همراهی تیم اعزامی به کادر درمانی استان را بسیار ارزشمند توصیف کرد و از خودگذشتگی و غیرت پزشکان و پرستاران را قابل تحسین دانست.

وی اظهارکرد: کمک و همراهی این تیم در استان نفس دوباره ای به کادر درمانی استان می بخشد و این خدمات نوعدوستانه در پیشگاه الهی از اجر عظیمی برخوردار است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت کردستان پزشکان پرستاران مدافعان سلامت تیم اعزامی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته ملی سلامت با حضور مسؤولان تالش صبح پنجشنبه ۲ خانه بهداشت در روستاهای مسجد قاباقی چوبر و بره پشت و تنگاب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

«ایرج مؤذن» فرماندار تالش به تشریح جزئیات این طرح‌ها اشاره کرد و افزود: این خانه‌های بهداشت به مساحت ۱۴۴ متر مربع با اعتبار هر خانه ۴۶ میلیارد ریال افتتاح شد تا به مردم و خانوارهای تحت پوشش این مناطق خدمات رسانی کند.

حضور پزشکان عمومی برای ویزیت رایگان در خانه‌های بهداشت

«سعید رستمی» مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش با بیان اینکه امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد، گفت: یک روز در هفته پزشکان عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

کد خبر 6088304

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • سند جامع سلامت، محور کار شورای سلامت باشد
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد