Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:34:34 GMT

تساوی خانگی بایرن مونیخ برابر وردربرمن

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۴۵۴۲

تساوی خانگی بایرن مونیخ برابر وردربرمن

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «هانس دیتر فلیک» در دیدار نه چندان دشواری که امشب در ورزشگاه «آلیانس آره نا» برگزار شد، در حالی که برتری آنان در تصاحب توپ و میدان برابر وردربرمن کاملا مشهود بود، به نخستین تساوی فصل خود برابر حریف نه چندان آماده خود دست یافته و با ناراحتی زمین را ترک کردند.

آنان که به هیچ وجه تصور نمی کردند مقابل این رقیب میانه جدولی کارشان به مشکل بر بخورد، ابتدا از حریف عقب افتاده و در زمان های باقی مانده نیز  فقط فرصت جبران گل خورده را پیدا و بازی را به تساوی کشاندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ماکسیمیلیان آگستین» در دقیقه ۴۵ دروازه «مانویل نویر» که این روزها درتیم ملی و بایرن مونیخ حال و هوای خوبی ندارد را گشود و تیمش را پیش انداخت.

در ادامه، تلاش بسیار بایرنی‌ها سرانجام در دقیقه ۶۲ به ثمر نشست و گل تساوی بخش باوارایی ها را «کینزلی کومان» درون دروازه حریف جای داد و تیمش را از یک شکست حتمی نجات داد.

بایرن مونیخ با کسب تساوی در این دیدار ۱۹ امتیازی شد و همچنان درصدر جدول رده بندی این رقابت ها باقی ماند. البته لایپزیک با ۱۶ امتیاز نزدیک ترین تعقیب کننده آنان در صدر جدول است و در صورت پیروزی ۶ بر صفر برابر فرانکفورت صدر نشینی را از این تیم بگیرد.

بازیکنان وردربرمن نیز که با  کسب یک امتیاز ارزشمند این دیدار که برابر قهرمان هشت دوره متوالی این رقابت ها به دست آمد شب خوشی را در آلیانس آره نا به سر کردند با شادمانی به خانه بازگشتند. وردربرمن هم اکنون با کسب ۱۱ امتیاز درجایگاه هشتم جدول این مسابقات قرار دارد.

در سایر دیدارهای همزمان این نتایج به دست آمد:

آرمینیا بیلفلد یک – بایرن لورکوزن ۲

مونشن گلادباخ یک – آگزبورگ صفر

شالکه صفر – وولفسبورگ ۲

هافن هایم ۳– اشتوتگارت ۳

برچسب‌ها بایرلورکوزن بایرن مونیخ بوندسلیگا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بایرلورکوزن بایرن مونیخ بوندسلیگا بایرلورکوزن بایرن مونیخ بوندسلیگا اخبار کنکور بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم

در چنین روزی در سال 2016، اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ در بازی رفت دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 1-0 اتلتیکو به پایان رسید. تک گل این بازی را سائول نیگز روی یک حرکت انفرادی زیبا به ثمر رساند.

دانلود (4.1MB)

دیگر خبرها

  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • جنگ روانی اسپانیا علیه بایرن: جنگ در مونیخ!‏
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • عامل حذف تاریخی رئال به بایرنی‌ها روحیه داد!‏
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • یونایتد در اولدترافورد از پس برنلی برنیامد
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند