Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، مهراله رخشانی مهر در چهاردهمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور که با حضور وزیر آموزش‌وپرورش و نمایندگانی از وزارت کشور، راه و شهرسازی، علوم، بنیاد شهید، صداوسیما، سازمان بهزیستی و جمعی از معاونان حوزه ستادی که از طریق ویدیو کنفرانس در این نشست حضور داشتند و در سالن جلسات ساختمان شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: انجام طرح‌های پژوهشی، تحقیقاتی و تدوین ضوابط و استانداردها، طراحی فضاهای آموزشی بر اساس ظواهر و استانداردها تهیه‌شده و مناسب‌سازی فضاهایی آموزشی از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده توسط این وزارتخانه در راستای مناسب‌سازی فضاهای آموزشی کشور برای دانش آموزان با نیازهای ویژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص وضعیت پروژه‌های مناسب‌سازی شده و در دست اجرا در سال ۹۹برای دانش آموزان با نیازهای ویژه و در سطح کشور گفت: درمجموع تا پایان مهرماه 99، 725 فضای آموزشی در کشور برای معلولان مناسب‌سازی شده است که تا پایان سال 99، تعداد 571 فضای دیگر مناسب‌سازی شده و مجموع فضایی مناسب‌سازی شده کشور به یک هزار و 296 فضا خواهد رسید.

رخشانی مهر ادامه داد: در شش‌ماهه اول سال 99، 25 پروژه با 193 کلاس درس و زیربنایی بالغ‌بر 27 هزار و 565 مترمربع به بهره‌برداری رسید که درمجموع تا پایان سال 99، تعداد 54 پروژه در قالب 340 کلاس درس و زیربنای 49 هزار و 783 مترمربع به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان آموزش فضای آموزشی شهید مناسب سازی شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، آیت الله ناصری در آیین تجلیل از ۳۰۰ نفر از دبیران و کادر آموزشی مجتمع آموزشی حضرت خاتم الانبیاء یزد، با بیان اینکه رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است، افزود: معلمان باید دانش آموزان را آینده ساز تربیت کنند.

 آیت الله ناصری افزود: علاوه بر بحث تعلیم دانش آموزان، مسئله تربیت آنان نیز بسیار مهم است و معلمان در این راستا کوتاهی نکنند و همواره مد نظر داشته باشند که دانش آموزان امانت الهی هستند.

وی یاد آور شد: خداوند همواره نسبت به بندگان خود محبت دارد و معلم نیز باید کانون عشق و محبت نسبت به دانش آموزان خود باشد.

مجتمع آموزشی خاتم الانبیاء یزد با ۲ هزار و ۲۰۰ دانش آموز زیر نظر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند.

دیگر خبرها

  • خلاقیت و استفاده از روش‌های نوین آموزشی دلیل انتخاب معلم نمونه کیش
  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • طرح پنج شنبه های طلایی سبب دوری دانش آموزان از فضای مجازی می شود
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج