Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، متن پیام مشترک حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه و علی زینی وند استاندار کرمان در پی رحلت آیت‌الله سید یحیی جعفری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

ارتحال عالم جلیل القدر و متقی، حضرت آیت‌الله سید یحیی جعفری موجب تأسف و تالم بسیار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقدان این عالم گرانمایه که سالیان پربرکت عمر شریفشان در اکتساب علم و تقوا و ورع و خدمت به اسلام و انقلاب و حوزه‌های علمیه صرف شد مصیبتی جبران‌ناپذیر است.

حضرت آیت‌الله سید یحیی جعفری در مقام نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، منشأ خدمات، برکات و وحدت برای مردم مؤمن و خداجوی استان کرمان بود.

ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به آستان مقدس حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، مدظله العالی، بیت مکرم، حوزه‌های علمیه، مردم استان کرمان و عموم علاقه‌مندان به ایشان، علو درجات و رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای آن فقید سعید از درگاه خداوند سبحان مسئلت نموده، یکشنبه و دوشنبه دوم و سوم آذر ماه را در راستای تجلیل و تکریم آن عالم گرانقدر در استان کرمان عزای عمومی اعلام‌ می‌نماییم.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه کرمان عزای عمومی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۵۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | ورود پیکر مطهر دو شهید گمنام به کرمان

پیکر مطهر دو شهید گمنام همزمان با ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام با ورود به فرودگاه بین‌المللی کرمان مورد استقبال مردم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، مراسم استقبال از پیکر دو شهید گمنام در آستانه سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام و با حضور جمعی از مسئولان و مردم در فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کرمان برگزار شد.

کد خبر 750168

دیگر خبرها

  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • برپایی دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله‌ وحید خراسانی در قم
  • دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله خراسانی در قم برپا شد
  • شهر قم غرق در عزا و ماتم شهادت رئیس مذهب جعفری+ فیلم و عکس
  • عزای امام صادق در انار برپا شد
  • گلستانی‌ها در سوگ صادق آل محمد زیر باران عزادارای کردند
  • دسته عزای شهادت امام صادق(ع) با حضور آیت الله وحید خراسانی در قم
  • سالروز شهادت مظلومانه رئیس مذهب جعفری
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • فیلم | ورود پیکر مطهر دو شهید گمنام به کرمان