Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارگارت رابی بازیگر مطرح سینمایی هالیوود از احتمال حضورش در قسمت جدید فیلم سینمایی «دزدان دریایی کارئیب» خبر داد. وی گفت که مذاکرات در مراحل اولیه است و احتمال ایفای نقشش در این فیلم وجود دارد.

خبرگزاری میزان - مارگارت رابی بازیگر مطرح سینمایی هالیوود از احتمال حضورش در قسمت جدید فیلم سینمایی «دزدان دریایی کارئیب» خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت که مذاکرات در مراحل اولیه است و احتمال ایفای نقشش در این فیلم وجود دارد.

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

جرج میلر ۷۳ ساله کارگردان، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویسی اهل استرالیا و خالق جهان «مکس دیوانه» است. اولین فیلم از مجموعه «مکس دیوانه» در سال ۱۹۷۹ عرضه شد و به دنبال آن «مکس دیوانه۲» در ۱۹۸۱ و « مکس دیوانه: در آن سوی تاندردوم» در ۱۹۸۵ به اکران درآمدند.

جری بروکهایمر تهیه کننده فیلم های «دزدان دریایی کارائیب: اعلام کرد هنوز حضور یا عدم حضور جانی دپ در قسمت بعدی این فیلم ها مشخص نشده است.

بروکهایمر میگوید هنوز نمیدانم نقش جانی دپ در فیلمی که قصد ساختش را داریم چیست باید صبر کنیم تا همه چیز مشخص شود.

شایعه جدایی جانی دپ از پروژه «دزدات دریایی کارائیب» از مدت‌ها پیش در محافل سینمایی پیچیده بود و پیش از این اکثریت قریب به اتفاق هواداران این مجموعه از بازگشت کاپیتان جک اسپارو قطع امید کرده بودند. بیلی همچنین تایید کرد که رت ریز و پال ورنیک نویسندگان فیلمنامه نسخه جدید این مجموعه خواهند بود.

اولین بار استوارت بیتی فیلمنامه‌نویس قسمت‌های قبلی مجموعه «دزدان دریایی کارائیب» بود که خبر جدایی و عدم حضور جانی دپ و کاپیتان جک اسپارو را در رسانه‌ها مطرح کرد. دپ پیش از این و طی مدت ۱۵ سال گذشته در پنج قسمت از این مجموعه بازی کرده که آخرین قسمت آن «دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‌گویند» (۲۰۱۷) بود. این فیلم با وجود آن که بیش از ۶۰۰ میلیون دلار فروش جهانی داشت، به نسبت قسمت‌های قبلی پایین‌ترین سطح استقبال و فروش را از آن خود کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دزدان دریایی کارائیب جانی دپ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا دزدان دریایی کارائیب جانی دپ دزدان دریایی کارائیب جانی دپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در افغانستان تلفات جانی برجای گذاشت

ریاست رسیدگی به بلایای طبیعی در ولایت هرات افغانستان اعلام کرد که بارندگی شدید روزهای اخیر و جاری شدن سیل در این ولایت جان ۷ نفر را گرفته است.

همچنین یک نفر در ولایت فراه، ۲ نفر در ولایت غور، ۲ نفر در ولایت جوزجان و ۲ نفر در ولایت ساری پول در بارندگی و سیل روزهای اخیر جان باخته اند.

منابع می‌افزایند که بارندگی صدها جریب زمین، پل‌ها و راه رفت‌وآمد مردم را همچنان تخریب کرده است.

باشندگان ولسوالی‌های کشک رباط‌سنگی و کشک نیز تأیید می‌کنند که بیش از ۲۰۰ رأس مواشی را سیلاب برده و حداقل ۲۰۰ جریب زمین زیر کشت باشندگان این ولسوالی را سیلاب تخریب کرده است.

همچنین منابع محلی از ارزگان اعلام کردند که شب گذشته در اثر توفان شدید در ترینکوت، مرکز این ولایت و ولسوالی چوره ۷ تن جان باخته‌اند و شمار زیادی از خانه‌ها تخریب شده است.

این منابع می‌افزایند که بارندگی صدها جریب زمین، پل‌ها و راه رفت‌وآمد مردم را همچنان تخریب کرده است.

این در حالی است که منابع خبری افغانستان اعلام کردند در یک ماه گذشته نیز سیل در افغانستان حدود ۷۰ کشته و ۵۰ مجروح برجای گذاشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حضور فعال شرکت نفت فلات قاره ایران در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • احتمال محرومیت کشتی‌گیر آمریکایی و بازگشت رقیب ایرانی به المپیک پاریس!
  • باغ کتاب میزبان جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی شد
  • تور رسانه‌ای شهرداری شهرکرد هم‌زمان با روز شهرکرد برگزار می‌شود
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • وقوع سیل در افغانستان تلفات جانی برجای گذاشت
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه