Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-28@00:41:00 GMT

استعدادیابی بوکس در خراسان رضوی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۵۱۸۲

خرداد: رییس هیات بوکس خراسان رضوی گفت: طرح استعداد یابی همگانی بوکس در رده سنی نونهالان و نوجوانان این استان به صورت مجازی آغاز شد.
امیر حسین اخوان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این طرح علاقه‌مندان کلیپ‌های کوتاه خود را به آدرس هیات استان در فضای مجازی ارسال و در پایان هر ماه از هر رده سنی یک نفر برتر در حضور خانواده وی همراه با مربی او مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: گزارش این کلیپها نیز بصورت مکتوب و مصور به اداره کل ورزش و فدراسیون بوکس ارسال می‌شود.
رییس هیات بوکس خراسان رضوی گفت: در این استان ورزشکاران بسیار مستعد این رشته وجود دارند که استعدادیابی آنها نیازمند اجرای طرح منظم و مرتب است.
وی با قدردانی از رییس فدراسیون بوکس و کمیته استعدادیابی فدراسیون و مسوولان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: استعدادیابی در رده سنی پایه، آینده سازی برای این رشته المپیکی است و اگر با دقت و صبر استعدادیابی مناسب انجام دهیم، تامین فنی مناسبی برای تیمهای استان خواهیم داشت.
اخوان ادامه داد: بطور میانگین هر روز ۱۵ کلیپ دریافت می‌کنیم که در این کلیپها یکی از نونهالان استان به نام متین مهری مورد توجه فدراسیون نیز قرار گرفت بطوریکه قرار شد کلیپ حرکات وی به فدراسیون آسیایی بوکس نیز ارسال شود.
سه هزار ورزشکار و ۷۵ مربی در ورزش بوکس خراسان رضوی به صورت سازمان یافته فعالیت می‌کنند. برچسب ها: بوکس

منبع: خرداد

کلیدواژه: بوکس خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رییس اداره فرش اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بافندگان فرش دستباف در استان خراسان رضوی به صورت فصلی و به صورت آزاد فعالیت می‌کنند، به همین دلیل میزان تولید سالانه فرش تغییر می‌کند و سرانه تولید فرش دستباف ۶ مترمربع است.

شادی قاسمی افزود:  پارسال ۹۰ پروانه تولید فرش دستباف و ۳۱۰ مورد کارت شناسایی قالی باقی و دیگر حرفه‌های مرتبط با آن صادر و هزار و ۲۲۶ فقره کارت شناسایی تمدید شده است.

وی گفت: پارسال کارت قالی بافی به تعداد هزار و ۲۵۲ مورد برای شرکت‌های تعاونی تولید فرش دستباف در استان صادر شد و ۴۴۸ نفر در آزمون رتبه بندی در رشته فرش دستباف در هنرستان‌ها شرکت کردند که گواهی نامه آموزشی مهارتی برای ۲۹۶ نفر صادر شد.

رییس اداره فرش اداره صمت خراسان رضوی افزود: در دوره‌های آموزشی این اداره کل در سال گذشته برای فعالان فرش دستباف هفت هزار و ۴۰۰ نفر- ساعت آموزش ارایه شد.

قاسمی گفت: یکی از مشکلات بافندگان فرش دستباف در استان دشواری بهره مندی از بیمه تامین اجتماعی است، به طوریکه از ۳۵ هزار نفر جمعیت قطعی بافندگان فرش دستباف این استان، ۱۱ هزار نفر زیر پوشش بیمه هستند.

رییس اداره فرش اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: یکی از خواسته‌های بافندگان فرش دستباف خراسان رضوی افزایش تعداد بیمه شدگان این صنعت از سوی سازمان تامین اجتماعی است که امیدواریم این موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها