Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، عملکرد یکساله بسیجیان حوزه مقاومت محمد رسول‌الله سی‌سخت توسط فرمانده این حوزه تشریح شد.

ستوانیکم پاسدار رسول آذرم فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله «ص» سی سخت ضمن تبریک هفته بسیج گفت: با وجود شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح جهان، کشور ما و به تبع آن در سطح شهرستان دنا این حوزه همگام با سایر حوزه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان دنا از ابتدای سال تاکنون اقدام به برگزاری برنامه های متعددی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذرم گفت: بسیجیان حوزه مقاومت محمد رسول الله سی سخت در ابتدای شیوع این بیماری با ایجاد ایستگاه غربالگری در ورودی شهر سی سخت و روستاهای حومه، ضدعفونی معابر شهری و روستایی و همچنین ادارات شهرستان، تولید و توزیع ماسک بین مردم بخش مرکزی شهرستان به یاری مردم شتافتند.

این فرمانده افزود: حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله «ص» سی سخت با توفیق الهی از ابتدای سال تاکنون فعالیت‌های متعددی از جمله برنامه‌های فرهنگی، فعالیت‌های جهادی، توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی، لوازم التحریر زیادی در این بخش انجام داده، من باب مثال برگزاری مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان در قالب هیئت رزمندگان اسلام، یادواره شهدای حوزه ای بخش مرکزی با رعایت کامل پروتکل های  بهداشتی، برگزاری زیارت هفتگی عاشورا در تپه نورالشهدا، همکاری حوزه در موارد متعدد با محیط زیست و منابع طبیعی شهرستان دنا در هنگام بروز آتش سوزی ها و کلنگ زنی پایگاه شهید باهنر توتنده را می توان از جمله فعالیت های این حوزه برشمرد.

آذرم گفت:در ایام مبارک هفته بسیج همچنین این حوزه اقدام به برگزاری مسابقه کتاب و کتابخوانی در فضای مجازی، ساخت کلیپ و معرفی سیره و سبک زندگی شهدای بخش مرکزی شهرستان به تفکیک پایگاه، طراحی و دیوار نویسی در نقاط مختلف، سرکشی از خانواده رزمندگان و ایثارگران بخش مرکزی، گاز کشی و ساخت سرویس بهداشتی خانواده‌های نیازمندان، ارسال پیامک بسیج به تعداد ۱۳۰۰۰ پیام جهت هفته بسیج به بسیجیان، نصب بنرهای هفته بسیج، معرفی حداقل تعداد ۵۰ نفر از بسیجیان این حوزه جهت جذب در نهادهای دولتی ، نظامی و انتظامی، کاشت بلوط با همکاری معاونت فرهنگی ناحیه کرده است.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: هفته بسیج کاشت بلوط اهدای کمک های معیشتی محمد رسول الله حوزه مقاومت بخش مرکزی هفته بسیج سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۵۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی

مقاومت اسلامی در لبنان (حزب الله) برای دویست و چهارمین روز متوالی به هدف قرار دادن مواضع رژیم صهیونیستی در امتداد مرز لبنان و فلسطین ادامه می‌دهد.

براساس گزارش المیادین، حزب‌الله اعلام کرد که نیروهای آن سایت‌های «رویسات العام» و «السماقه» در تپه‌های کفر شوبا اشغالی لبنان را با سلاح‌های موشکی هدف قرار داده و مستقیماً آنها را مورد اصابت قرار دادند.

همچنین در بیانیه دیگری از مقاومت آمده است که نیروهای مقاومت پایگاه البغدادی را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار داده و مستقیماً به وی ضربه زدند.

هدف قرار دادن مواضع رژیم صهیونیستی از سوی حزب‌الله در پاسخ به حملات اشغالگران صهیونیستی به روستا‌های جنوبی و خانه‌های غیرنظامیان در مجاورت مرز لبنان و فلسطین صورت می‌گیرد.

مقاومت امروز صحنه‌هایی از عملیات هدف قرار دادن مقر فرماندهی و استقرار نیرو‌های گردان ۵۱ تیپ گولانی در ارتش اشغالگر اسرائیل در شهرک المناره در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

این صحنه‌ها مقاومت را با استفاده از موشک‌های هدایت خمیده از نوع «الماس» نشان می‌داد که موشک‌های مدرنی هستند که برای اولین بار توسط مقاومت با تکیه بر هدایت تلویزیونی وارد نبرد کنونی شدند و از طریق حمله هوایی به هدف اصابت کردند.

پیش از این، مقاومت اعلام کرده بود که نیروهای این جنبش در ساعت ۲۳:۱۰ پنجشنبه شب در نزدیکی سایت رویسات العام در تپه‌های اشغالی کفر شوبا لبنان، کمین پیچیده‌ای را تدارک دیده‌اند که از طریق آن یک کاروان مکانیزه صهیونیستی را هدف قرار داده‌اند.

از سویی دیگر روز یکشنبه، رسانه‌های صهیونیستی از شنیدن صدای انفجار در مناطق عکا و نهاریه خبر دادند. به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، اوایل امروز آژیر خطر در شمال مرز با لبنان به صدا درآمد.

 شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، دیروز شنبه، تأیید کرد که حمایت این جنبش از نوار غزه منجر به ممانعت از طرح‌های جنگی رژیم صهبونیستی در فلسطین و لبنان در حال حاضر و آینده شده است».

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • تشریح جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • آیت الله کوهستانی، ستاره آسمان فقاهت ایران
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست