Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانسی فلیک قبول دارد که تیمش مقابل وردربرمن مثل همیشه نبوده است

بایرن مونیخ و وردربرمن در هفته هشتم بوندسلیگا به تساوی 1-1 رسیدند. بایرن مونیخ در این بازی نمایش خیلی خوبی نداشت و البته لوکاس هرناندز هم مصدوم شد. به گزارش طرفداری، هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ پس از بازی به اسکای آلمان گفت:

وردربرمن امروز خیلی خوب کار کرد و به ما فضای چندانی نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آن طور که می خواستیم خوب بازی نکردیم. نتوانستیم مثل گذشته فرصت های چندانی بسازیم. باید از تساوی امروز راضی باشیم. در نیمه دوم تیم تمام راه حل ها را امتحان کرد. تیم حریف هم برای شکست نخوردن جنگید و در نهایت وردربرمن توانست با شایستگی یک امتیاز کسب کند. لوکاس هرناندز؟ او خیلی بد روی زمین فرود آمد. فردا لوکاس در تست های پزشکی حضور می یابد و اطلاعات بیشتری خواهیم داشت. اگر او خانه نشین شود، دست ما بسته تر خواهد شد. بازی نکردن مارک روکا؟ تعریف کردن از بازیکن به معنای تضمین شدن حضور او از ابتدا نیست. خاوی مارتینز مدت بیشتری است که در باشگاه است و با پست هافبک دفاعی آشناست. این بهترین پست برای او است. 

همچنین بخوانید:

بایرن مونیخ 1-1 وردربرمن؛ نوار پیروزی های متوالی مقابل برمن پاره شد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۵۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس با الگری در بن بست؛ کسب ۱۴ امتیاز از ۱۴ هفته اخیر سری آ

یوونتوس که رقیب اینتر در نیم فصل اول بود، حالا به زحمت برای کسب سهمیه تلاش می کند.

دیدار آاس رم و یوونتوس در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی‌ ۱-۱ به پایان رسید. تیم مکس الگری در نیم فصل دوم سری آ کاملا ناامیدکننده ظاهر شده است.

به نقل از اوپتا؛ یوونتوس در ۴ بازی اخیر خود در سری آ به ۴  تساوی رسیده است. چنین روندی برای آنها از سال ۲۰۱۲ و دوران کونته بی سابقه است. یوونتوس در ۱۴ بازی اخیر خود فقط دو برد داشته (مقابل فروزینونه و فیورنتینا) و موفق به کسب ۱۴ امتیاز شده است. (۲ برد، ۸ تساوی و ۴ باخت) اگر جدول سری آ را بر اساس ۱۴ بازی آخر درنظر بگیریم، تیم الگری در رتبه شانزدهم قرار می گیرد. کسب تنها ۲ برد طی ۱۴ هفته سری آ برای یوونتوس حداقل طی ۴ دهه اخیر بی سابقه است.

نتایج یوونتوس در سال ۲۰۲۴ سری آ

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • یوونتوس با الگری در بن بست؛ کسب ۱۴ امتیاز از ۱۴ هفته اخیر سری آ
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • ده‌روسی: برای بردن لورکوزن با آلگری مشورت کرده‌ام!
  • پوچتینو محکوم به کسب سهمیه لیگ اروپا؛ هانسی فلیک گزینه جانشینی نیست
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • آنچلوتی: سخت بود چون همه حواس‌ها به بایرن است
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم