Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان آدولف هوتر در تقابل با تیم یولیان ناگلزمن

آینتراخت فرانکفورت برای سومین بازی خانگی پیاپی برابر لایپزیش شکستی متحمل نشد. در مسابقه ای که لایپزیش برای نزدیک شدن به بایرن مونیخ صدرنشین نقشه کشیده بود، تلاش دو تیم به تقسیم امتیازات منتهی شد. 

مشخصات بازی آینتراخت فرانکفورت و لایپزیش روز و تاریخ برگزاری: شنبه 21 نوامبر 2020 / 1 آذر 1399 ساعت: 21:00 تورنمنت: هفته هشتم بوندسلیگا در فصل 21-2020 ورزشگاه: کامرزبانک آرنا داور: سورن استورکس گلزنان: آیمن بارکوک (44) برای آینتراخت فرانکفورت / یوسف پولسن (57) برای لایپزیش ترکیب تیم های آینتراخت فرانکفورت و لایپزیش

 

شرح گل های بازی آینتراخت فرانکفورت و لایپزیش

آینتراخت فرانکفورت 1-0 لایپزیش؛ بارکوک (44): اندیکا درست از پشت خط میانی زمین و از نیمه زمین خودی توپ را به سمت محوطه جریمه حریف ارسال کرد و توپ پس از عبور از همه به بارکوک رسید تا این بازیکن با شوت پای راست خود گل اول بازی را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آینتراخت فرانکفورت 1-0 لایپزیش؛ پولسن (57): پس از یک همکاری تیمی، آنخلینو ارسال مواجی از سمت چپ انجام داد که پولسن پس از رسیدن به توپ درون محوطه جریمه، با یک ضربه بیرون پا حساب کار را به زیبایی 1-1 کرد. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آینتراخت فرانکفورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۵۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلونسو شیک‌ترین گل تیمش را ندید!

به گزارش "ورزش سه"، تفاوت این برد با پیروزی‌های قبلی غیبت ژابی آلونسو ۴۲ ساله سرمربی بایر لورکوزن در کنار زمین بود. او به دلیل محرومیت با کارت زرد در بازی مقابل اشتوتگارت این مسابقه را از روی سکوها دید. او تیمش را از فاصله‌ای دورتر رهبری کرد، در حالی که سایمون لکمن آنالیزور لورکوزن از طریق ایرپاد در فاصله نزدیک به آلونسو، صحبت‌های او را به مارسل دائوم دستیارش انتقال می‌داد.

لورکوزن برتری خود را در دقیقه ۴۴ و با ۲-۱ کردن نتیجه آغاز کرد؛ گلی که پاتریک شیک کمی قبل‌تر از پایان نیمه نخست وارد دروازه حریف کرد و رختکن فرانکفورت پیش از سوت پایان نیمه به‌هم ریخت. نکته جالب این بود که آلونسو در آن لحظه سر جایش نبود!

او بعد از بازی گفت: بله، درست است اما من گل را در رختکن دیدم.

گل اول بازی توسط گرانیت ژاکا (۱۲) به ثمر رسید و اکیتیکه (۳۲) بازی را به مساوی کشاند اما پس از گلی که پاتریک شیک در دقیقه ۴۴ به ثمر رساند، پالاسیوس (۵۸)، فریمپونگ (۷۷) و بونیفیس (۸۹) به شمار گل‌های لورکوزن اضافه کردند. جالب اینکه هلوژک بازیکن لورکوزن با ۳ پاس گل ستاره اصلی این مسابقه بود. گرانیت ژاکا هافبک بایر لورکوزن در پایان مسابقه گفت: با نبودن ژابی در کنار خط می‌دانستیم هر کداممان باید مسئولیت بیشتری را بر عهده بگیریم و البته ما یک مربی (مارسل دائوم) خیلی خوب هم داریم. 

فصل گذشته لورکوزن در فرانکفورت ۵ بر یک شکست خورده بود و این دومین بازی لورکوزن با فرانکفورت زیر نظر سرمربی اسپانیایی بود؛ نتیجه‌ای که نشان می‌دهد زمانه تا چقدر بی‌رحمانه تغییر کرده است.

دیگر خبرها

  • آلونسو شیک‌ترین گل تیمش را ندید!
  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • تقابل گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت
  • آینتراخت فرانکفورت ۱-۵ بایرلورکوزن؛ این تیم با کسی شوخی ندارد!
  • آینتراخت فرانکفورت - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • ژابی آلونسوی یک روزه لورکوزن در فرانکفورت
  • خلاصه بازی دورتموند ۵-۱ آگزبورگ (بوندسلیگا - 2023/24)
  • هامبوگ جشن صعود دشمنش را خراب کرد
  • مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم
  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند