Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@10:56:44 GMT

امیدی گرمابخش در پاییز سرد امسال

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۵۶۸۵

امیدی گرمابخش در پاییز سرد امسال

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، میرزاخانی، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری فردیس  گفت: با عنایت به اهتمام و تاکید شهردار مبنی بر احداث و بهره برداری از گرمخانه بانوان در شهر فردیس، این مجموعه با ظرفیت ۳۵ نفر واقع در فلکه پنجم آماده پذیرش مراجعان است.

او افزود: با توجه به حضور پزشک عمومی و سایر امکانات رفاهی در این گرمخانه، افراد بی خانمان می توانند از سه وعده غذای گرم، پتو، البسه راحتی، حمام گرم و خدمات اولیه درمانی بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزاخانی گفت: در راستای تحقق برنامه های حمایتی شهرداری از اقشار آسیب پذیر، گرمخانه آقایان نیز به زودی افتتاح می شود و قابل بهره برداری خواهد بود.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گرمخانه زنان کمک به نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، آئین افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر و بهره برداری از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی پیش از ظهر امروز یکشنبه برگزار شد.

فاز سوم محور نسیم شمال با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر با بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آب روها اجرا شده است.

همچنین در حاشیه این مراسم، ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی نیز شامل تاکسی، ون، مینی بوس و اتوبوس نیز با اعتباری بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد ریال به شبکه حمل و نقل استان قزوین اضافه شدند.

کد خبر 6097132

دیگر خبرها

  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد