Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، نادر فخری شامگاه شنبه در نشست مشترک شورای تأمین و قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا شهرستان شاهرود، اظهار داشت: با افرادی که سلامت مردم را با بی توجهی به خطر می اندازند به شدت برخورد می شود.

وی با بیان اینکه با تشکیل این قرارگاه تا پایان بیماری کرونا تصمیمات به صورت منطقه‌ای و با نظر دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در شهرستان گرفته می شود،افزود: برای مبارزه با کرونا حتی ساختار فرمانداری شاهرود نیز به طور موقت تغییر کرده و به هر دستگاه وظیفه‌ای سپرده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: از آنجایی که موضوع سلامت مردم مطرح است در این زمینه کوتاهی از هیچ کسی پذیرفته نیست.

رییس قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا شهرستان شاهرود اضافه کرد: با تشکیل این قرارگاه همه امکانات و تجهیزات شهرستان برای کنترل این بیماری به خدمت گرفته شده و هیچ اولویتی جز حفظ سلامتی مردم وجود ندارد.

وی با اشاره به بسته شدن همه ورودی و خروجی های شهر شاهرود اضافه کرد: همه تفرجگاه‌های زیر نظر شهرداری و میراث فرهنگی، هتل ها ، مهمانسراهای ادارات و بومگردی ها به طور کامل تعطیل می شوند.

فخری با بیان اینکه وظیفه نظارت بر بازار بر عهده اداره صمت و اتاق اصناف است، تصریح کرد: اولویت اصلی در این بخش قانع کردن بازاریان است که باید از طریق بسیج، ائمه جمعه و جماعات، سازمان های مردم نهاد، افراد دارای مقبولیت و محبوبیت و نیز اتحادیه‌ها انجام شود.

وی ادامه داد: هسته‌های امر به معروف و نهی از منکر اداره‌ها نیز بسیج شوند تا به افرادی که دستور العمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند تذکر دهند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه بازاریان افرادی دین دار و فهمیده و در همه عرصه ها یاریگر کشور و مردم هستند، یادآور شد: برای نظارت بیشتر بر عملکرد بانک‌ها که یکی از دغدغه‌های بازاریان نیز به شمار می رود، بازرسانی مشخص شدند.

فرماندار شهرستان شاهرود عملکرد دانشگاه علوم پزشکی  در بیماریابی را خوب ارزیابی و اظهار کرد: تجربه و عملکرد خوب این دانشگاه سبب شد تا وضعیت شهرستان در بسیاری از شاخص ها در سطح ملی از میانگین کشوری هم بهتر باشد. ضرورت نظارت بر رعایت نکات بهداشتی در صنایع، نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها، تاکسی‌ها و مطب پزشکان در مدت زمان مشخص شده برای محدودیت های کرونایی نیز از دیگر موارد اشاره شده توسط معاون استاندار در این نشست بود.

شاهرود یکی از  شهرستان‌های بحرانی از نظر شیوع ویروس کرونا است.

برچسب‌ها ویروس کرونا شاهرود شهرداری شاهرود دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شاهرود شهرداری شاهرود دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود ویروس کرونا شاهرود شهرداری شاهرود دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۵۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس شعبه هشتم بدوی شهرستان اصفهان گفت: پرونده حمل کالای قاچاق جاسازی شده در یک دستگاه کانتینر به ارزش ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال در شعبه هشتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان اصفهان رسیدگی شد.
سید عبد الرحیم قاسمی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده علاوه بر ضبط کالای قاچاق متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • دانشگاه تهران در نجف دانشجو می‌پذیرد
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • دانشگاه تهران از سال آینده در شعبه نجف اشرف دانشجو می‌پذیرد
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان