Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جمالی نیا فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت : بسیج دیروز و در دوران دفاع مقدس فداکارانه در خط مقدم جبهه نبرد حق علیه باطل ایستاد و لحظه‌های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت کرد و امروز نیز در عرصه‌ی مبارزه با ویروس منحوس کرونا در حال جهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : امروز بعد از یک دوره تعطیلی دو هفته‌ای در شهرستان عملاً این تعطیلی خیلی تاثیر گذار بوده که نشان از پای کار بودن مردم و مسئولان است که انشالله این پای کار بودن هم در این دو هفته پیش رو شاهد باشیم.

مقام عالی در شهرستان سرپل ذهاب افزود : سلامت مردم باید اولویت اول باشد، و هیچ جایی مسئولان کوهاتی نکنند، امروز در این برهه زمانی تنها هدف ما سلامت مردم است.

او با تمجید از همراهی مردم و اصناف و بازاریان، ادارات در دو هفته تعطیلی شهرستان در آبان ماه سال ۹۹ بیماری در شهرستان خواستار مجدد همکاری مشارکت اصناف و ادارات در قطع انتقال ویروس کرونا گردید و افزود : وضعیت شهرستان به نحوی است که اصناف، بازاریان و ادارات باید خود همراه و هم دل با مردم باشند و به مدت دو هفته با تعطیلی اصناف خود پیشگام و پیش رو برای دعوت مردم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ماسک پوشیدن و تردد نکردن غیر ضروری و تثبیت واقعی شعار در خانه ماندن باشند.

مقام عالی دولت در شهرستان از ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان و کادر درمانی و بهداشت که درکمتر از دو هفته بخش کرونایی بیمارستان شهرستان را ازسایر بخش‌ها جداسازی کردند تشکر نمود.

او گفت: خواهشی که از ائمه جمعه و جماعت متنفذین و بزرگان اهل سنت و اهل تشیع و اهل حق داریم دعوت مردم به خانه ماندن و ممنوعیت در مراسمات و خاکسپاری‌ها تا عبور از این وضعیت حاد کرونایی همانند حضور و مشارکت‌های بالایی که از خود برای خدمت به مردم در بحران‌های مختلف نشان دادند تلاش مضاعف ببخشند.

او ادامه داد:حسب تصمیمات ستاد کرونا کشور و در وضعیت قرمز بودن شهرستان تعطیلی دو هفته‌ای پیش رو برای اصناف بجز اصناف پشتیبانی کننده غذایی از شنبه ۹۹/۰۹/۰۱ لغایت ۹۹/۰۹/۱۵ تعطیل و ادارات با با یک سوم درصد ظرفیت بجز ادارات خدمات رسان (آب و برق، گاز، مخابرات، شهرداری و شبکه بهداشت و درمان) در محل کار خود حضور پیداکنند در ضمن روسا ادارات موظف به حضور تمام وقت در شهرستان می‌باشند، و با هرگونه خروج از شهرستان بدون هماهنگی با فرمانداری ممنوع می‌باشد.

فرماندار شهرستان ادامه داد : ویژه از رسانه‌ها انتظار می‌رود همانطور که در ایام گذشته همراه ستاد مبارزه با کرونا تمام وقت پای کار بودن و مردم را به در خانه ماندن دعوت کردند امروز هم پای کار باشند و مردم را به خانه ماندن و پوشیدن ماسک دعوت نمایند.

او افزود : باید تمامی اتحادیه‌ها پای کار باشند و کمک کار ادارات در تعطیلی بازار باشند.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت : اداره راهداری نسبت به آگاه سازی عموم مردم و رانندگان با نصب بنر و تابلو در ورودی شهر برای جداسازی ورود خودرو‌های بومی و هدایت خودرو‌های غیر بومی به مسیر جاده کمربندی اقدامات لازم را انجام دهند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا خانه ماندن پای کار دو هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۵۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی

سردار بهدانی فردفرمانده انتظامی استان یزد در این دیدار از اجرای موفقیت آمیز طرح نور در استان یزد خبر داد و گفت: اجرای این طرح با قوت ادامه خواهد یافت.

وی، اجرای طرح نور و مقابله با بدحجابی را خواسته مردم دانست و افزود: از زمان اجرای این طرح شاهد حمایت قشر‌های مختلف مردم از اجرای این طرح بوده ایم.

فرمانده انتظامی استان یزد، انجام وظایف دستگاه‌های فرهنگی در مقوله عفاف و حجاب را ضروری دانست و افزود: در صورتی مقابله فراگیر با بدحجابی صورت می‌گیرد که سایر دستگاه‌ها که در قانون مطرح شده اند، نیز به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به وظایف متعدد نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت جامعه خاطر نشان کرد: پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی قرار دارد.

سردار بهدانی فرد، اظهار داشت: خوشبختانه افرادی که مورد تذکر قرار می‌گیرند به تذکر‌ها توجه می‌کنند و همین عامل باعث شده اجرای این طرح با موفقیت صورت گیرد. 

فرمانده انتظامی استان از همراهی و کمک مردم جهت مشارکت در این طرح استقبال کرد و افزود: تلاش ما این است که اجرای این طرح در صحنه اثرگذار باشد و با صحبت، تذکر لسانی و امربه معروف فرد اصلاح شده و کار به مراحل بعدی کشیده نشود. 

سردار بهدانی فرد افزود: علاوه بر اجرای طرح نور در شهر، این طرح در خودرو‌ها و اصناف و فضای مجازی هم اجرا می‌شود.

جمعی از اعضای جبهه فرهنگی یزد با حضور در دفتر فرماندهی انتظامی استان، از اجرای طرح نور حمایت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • نساجی- پرسپولیس؛ نبرد پایین و بالای جدول
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • مقام اطلاعاتی اوکراین: اوضاع در خط مقدم از زمان آغاز جنگ هم سخت‌تر است
  • امدادرسانی ١٠ خانوار عشایر گرفتار در بارندگی‌های اخیر شهرستان دنا