Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین فخرآوران از کاهش قیمت گوجه در بازار مازندران خبر داد و گفت: حداکثر قیمت فعلی گوجه در بازار کیلویی 10 هزار تومان است و اگر بارندگی‌ها کمتر شود، قیمت گوجه ارزان‌تر نیز خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرحسین فخرآوران در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص تازه‌ترین نرخ انواع میوه و تره‌بار در میادین میوه مازندران، اظهار کرد: بارزترین تغییرات قیمتی در میادین میوه به کاهش قیمت گوجه و افزایش قیمت موز اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: قیمت هر کیلو گوجه در میادین میوه استان طی روز جاری با کاهش محسوس نسبت به هفته‌های گذشته به 7 تا 8 هزار تومان رسید که در سطح واحدهای عرضه با احتساب سود 20 تا 30 درصدی به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: حداکثر قیمت فعلی گوجه در بازار کیلویی 10 هزار تومان است و اگر بارندگی‌ها کمتر شود، قیمت گوجه ارزان‌تر نیز خواهد شد.

فخرآوران ادامه داد: قیمت هر کیلو موز در بازار امروز با افزایش 3 هزار تومانی نسبت به روزهای قبل به کیلویی 27 هزار تومان رسید که بیشتر به نوسانات ارزی بر می‌گردد.

وی بیان کرد: قیمت هر کیلو خیار درختی در میادین استان 7 هزار تومان، سیب سفید و قرمز مراغه 5 هزار تومان، سیب قرمز و سفید دماوند 10 هزار تومان، پرتقال تامسون 7 هزار تومان و نارنگی 7 هزار تومان است.

رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران، عنوان کرد: قیمت هر کیلو پیاز نیز 4 هزار و 500 الی 5 هزار تومان، سیب زمینی حداکثر 4 هزار تومان، انگور فخری 10 هزار تومان، انگور سیاه 15 هزار تومان است.

به گفته فخرآوران، سود قانونی واحدهای صنفی بین 20 و نهایتا تا 30 درصد از قیمت فروش می‌باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هزار تومان گوجه در بازار قیمت هر کیلو قیمت گوجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران از کاهش قیمت میوه های نوبرانه تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد.

اکبر یاوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت ماه میوه‌های نوبرانه به تولید انبوه می رسد و قیمت آنها کاهشی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۴۰۰ تن هندوانه به تهران وارد می شود و قیمت آن نیز در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده فروشی کیلویی ۳تا ۱۴هزارتومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران تصریح کرد: همچنین قیمت ملون در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده کیلویی  ۸تا ۱۳هزارتومان، جانا ۱۰تا ۱۵ هزار تومان و طالبی نیز از ۱۰تا ۱۵هزارتومان است.

وی اضافه کرد: قیمت عمده فروشی گوجه سبز نیز کیلویی ۱۰۰تا ۳۵۰هزار تومان و توت فرنگی ۸۰تا ۱۲۰هزار تومان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار
  • اعلام آمادگی ۵ استان برای افزایش سطح زیرکشت گوجه‌فرنگی
  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد