Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردمسالاری درپاسخ به سوالی درباره اسامی کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: در رابطه با حضور در انتخابات بحث ما مشارکت گسترده مردم است و در رابطه با حمایت از کاندیدا من به آن ساز و کاری که تعیین می شود پایبند و از دل آن ساز و کار یک کاندیدا در می آید. اگر آن ساز و کار تعریف شود بنده خودم هم کاندیدا هستم و فوقش در آن ساز و کار رأی نمی آورم و تابع عقل جمعی می شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره احتمال کاندیداتوری ظریف گفت:‌درباره آقای ظریف البته باید بگویم که من چند بار با ایشان صحبت کردم، ایشان می گوید من آمادگی ندارم و همین کار برای من خوب است، یعنی واقعا حوصله دعوا و بحث را ندارد. او هنوز قدمی برای انتخابات برنداشته دارد فحش می شنود اگر جدی بیاید که دیگر هیچ بنابراین باید دید در ادامه چه پیش می آید.

کواکبیان گفت:‌من یک سابقه عدم احراز صلاحیت دارم و آقای کدخدایی هم گفتند کسانی که رد شده اند دیگر کاندیدا نشوند و بعد اصلاح کردند و گفتند این یک نظر شخصی بوده؛ از آن طرف هم گفتند کسانی که قبلا تایید شدند ممکن است این دفعه رد شوند. بنده خدا آقای غرضی می گفت من در این ۴ سال گذشته فقط به نانوایی رفتم و آمدم و نمی دانم چه کار بدی کرده ام که قبلا تایید شده ام و الان رد می شوم. باید مبنا و معیار و عامل سنجشی باشد که به ما بگوید مثلا شما به این دلیل و این دلیل رد شده اید و باید طرف را به شکلی قانع کرد که دیگر کاندیدا نشود.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کواکبیان ظریف انتخابات 1400 آن ساز و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ گاوش کو؟!

چه کسی باور می‌کرد شاهد روزی باشیم که دیدگاه جمهوری اسلامی ایران برای محو اسرائیل به شعار و خواسته توده‌های عظیم مردم در جای جای دنیا تبدیل شود؟

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: از انتفاضه بزرگ و فراگیر ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و سایر کشورها چه خبر؟!

گفتم: دانشجویان و اساتید با وجود سرکوب شدید دولت‌ها صحنه را ترک نکرده و حالا دیگر خواستار محو اسرائیل از صحنه روزگار شده‌اند.

گفت: چه کسی باور می‌کرد شاهد روزی باشیم که دیدگاه جمهوری اسلامی ایران برای محو اسرائیل به شعار و خواسته توده‌های عظیم مردم در جای جای دنیا تبدیل شود؟

گفتم: نشریه «‌هیل‌» وابسته به کنگره آمریکا نوشته است؛ ایران نیروهای خود را در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا متمرکز کرده است. دانشجویان در کارولینای شمالی، پرچم آمریکا را آتش زده‌اند و به جای آن پرچم فلسطین را برافراشته‌اند و...

گفت: دیگه چه خبر؟!

گفتم:‌ نیروهای نظامی آمریکا به درون دانشگاه‌ها لشکرکشی کرده‌اند و دانشجویان و اساتید معترض را بعد از ضرب و شتم شدید دستگیر کرده و با اتوبوس به زندان‌ها منتقل می‌کنند!

گفت: پس آن همه شعار حقوق بشر! و دموکراسی! و آزادی بیانشان! چی شد؟!

گفتم: دانش‌آموزی به پدرش گفت؛ بابا جون ببین چه منظره قشنگی کشیده‌ام؟ پدرش گفت؛ آفرین پسرم! چی کشیدی؟ پسرش گفت؛ یک گاو که داره توی چمنزار علف می‌خوره. پدر به ورقه سفید نگاه کرد و با تعجب پرسید؛ علفش کجاست؟ گفت؛ گاوه خورده!

پرسید؛ پس گاوش کو؟ گفت؛ خُب علف‌ها را خورده و رفته دیگه!

دیگر خبرها

  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تایید شد/ موارد ردصلاحیت حسن روحانی متعدد است/ برخی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • گفت و شنود/ گاوش کو؟!
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • شنود اقتصادی
  • دعوا شانا و امنا بر سر یک کاندیدا /کاندیدای انتخابات تهران در نهایت وارد کدام لیست شد؟
  • شوک به شانا در دومین روز تبلیغات انتخابات /۱۱ کاندیدای مشترک شورای وحدت و امنا/ توافق سه گانه بر روی دو کاندیدا
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش