Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@06:04:27 GMT

این چه گلی بود؟ انگشت اتهام کومان سمت تراشتگن

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۶۳۵۰

این چه گلی بود؟ انگشت اتهام کومان سمت تراشتگن

رونالد کومان پس از شکست از اتلتیکو گفت که خودش را مسئول می داند ولی مارک آندره تراشتگن را نیز به خاطر گل بدی که دریافت کرد زیر سوال برد.

به گزراش "ورزش سه"، بارسلونا که از هفت بازی قبلی خود 11 امتیاز گرفته بود، برای نزدیک شدن به صدر باید امشب اتلتیکو را شکست می داد اما در نهایت با یک گل از میزبانش شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتلتیکو در این بازی لوئیس سوارز را هم در اختیار نداشت.

در این بازی لیونل مسی خسته نشان داد و جرارد پیکه هم به دلیل مصدومیت شدید در دقیقه 60 بازی تعویض شد. گل اتلتیکو روی اشتباه تراشتگن و خروج بی موقع او از دروازه حاصل شد.

 

 

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« نیمه اول خوب بودیم ولی تیمی مثل بارسا نباید دقیقه 47 بازی چنین گلی دریافت کند. تلاش بازیکنان خوب بود ولی نتیجه نهایی چیزی نبود که انتظارش را داشتم. نیمه دوم شروعی عالی داشتیم ولی رفته رفته ریتم بازی مان کند شد. دو موقعیت خوب برای به تساوی کشاندن بازی را از دست دادیم. برابر اتتیکو که خوب دفاع می کند، نباید فرصت سوزی کرد. گلی که خوردیم به خاطر  اشتباه خودمان بود و این اتفاق نباید رخ می داد.»

 

 

 

 

مصدومیت سرجی روبرتو و پیکه:« من هم مثل هر مربی دیگری در چنین شرایطی نگران می شوم. به خاطر تقویم فشرده فصل، تعداد مصدومان زیاد شده است و امیدوارم فردا پیکه و سرجی روبرتو شرایط بهتری داشته باشند. نمی دانم این دو چه اندازه به دور از میادین خواهند ماند. هنوز با پزشکان حرف نزده ام.»

 

 

 

 

رونالد آرائوخو(مدافع اروگوئه ای):« او هم مصدوم است و به بازی بعدی نمی رسد.»

 

11 امتیاز از 24 بازی:« من به عنوان مربی مسئولم. می دانم که می توانیم نتایج بهتری بگیریم ولی به بازیکنانم ایمان دارم. در حمله و دفاع باید بهتر شویم. نیاز به چند برد متوالی داریم تا اوضاع بهتر شود. باید بیشتر کار کنیم.»

 

رونالد کومان (سرمربی) جرارد پیکه بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رونالد کومان سرمربی جرارد پیکه بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری

آرائوخو این هفته ها هیچ نشانی از یک مدافع مطمئن ندارد و دائما بارسلونا را به دردسر می اندازد.

دیدار بارسلونا و والنسیا در هفته 33 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 شاگردان ژاوی به پایان رسید. روبرت لواندوفسکی در این بازی هت تریک کرد اما رونالد آرائوخو بازهم در خط دفاعی متزلزل نشان داد و با انجام خطای پنالتی، یک گل را به خفاش ها تقدیم کرد. 

به نقل از اوپتا؛ با در نظر گرفتن سه فاکتور خطای پنالتی، دریافت کارت قرمز و اشتباه منجر به گل، رونالد آرائوخو بدترین عملکرد را در بین مدافعان شاغل در لالیگا طی همه رقابت های فصل جاری داشته است. او 2 اشتباه منجر به گل داشته، 2 بار کارت قرمز گرفته و 2 بار هم خطای پنالتی مرتکب شده است. انتقادات از این مدافع اروگوئه ای به خصوص پس از اخراج او مقابل پاری سن ژرمن به اوج رسیده است. آرائوخو امشب هم یک خطای پنالتی قابل اجتناب انجام داد و کار بارسلونا را سخت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • انصاف نبود بخواهم تراشتگن را تحقیر کنم
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم