Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@04:54:15 GMT

شکایت ترامپ در پنسیلوانیا هم رد شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۶۵۳۴

شکایت ترامپ در پنسیلوانیا هم رد شد

یک قاضی فدرال در ایالت پنسیلوانیا، با شکایت ستاد انتخاباتی ترامپ برای حذف آراء پستی در این ایالت را به دلیل «استدلال‌های حقوقی ناروا و اتهامات سوداگرانه» مخالفت کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از اسپوتنیک، یک قاضی فدرال بامداد یکشنبه (به وقت تهران) شکایت ستاد ترامپ که توسط «رودی جولیانی» وکیل وی برای حذف میلیون‌ها رأی پستی در پنسیلوانیا ارائه شده بود، رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، قاضی «متیو بران»، شکایت ستاد انتخاباتی ترامپ را مملو از «استدلال‌های حقوقی ناروا و مخدوش و همچنین اتهامات سوداگرانه» دانسته و با درخواست حذف آرا پستی در این ایالت مخالفت کرد.

در بیانیه قاضی بران آمده است: «استدلال‌های حقوقی مخدوش و ناروا و همچنین اتهامات سوداگرانه بدون مدرک به این دادگاه ارائه شده است. در آمریکا، این [نوع شکایت] نمی‌تواند حتی یک رأی‌دهنده را [از حق رأی] محروم کند، چه برسد به اینکه تمام رأی‌دهندگان ششمین ایالت پرجمعیت کشور».

این قاضی سپس حکم کرد که مسئولان انتخاباتی پنسیلوانیا می‌توانند نتایج رأی‌گیری ریاست‌جمهوری در این ایالت را تأیید کنند، نتایجی که طبق ارزیابی رسانه‌های آمریکایی، «جو بایدن» را پیروز این ایالت نشان می‌دهد.

کد خبر 456839

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخابات آمریکا انتخابات آمریکا 2020 انتخابات ۲۰۲۰ انتخابات 2020 آمریکا اخبار جدید از انتخابات آمریکا دونالد ترامپ جو بایدن ایالت پنسیلوانیا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۶۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!

این بازیگر ۴۷ ساله اهل کردستان و شهر بیجار و همشهری سعید آقاخانی است که با حضور در سریال نون خ و نقش سلمان به شهرت رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد
  • پرچم ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • وضعیت یک دانشگاه در ایالت تگزاس؛ درگیری دانشجویان با گارد اسب‌سوار! | فیلم
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!