Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@13:10:04 GMT

مشکل بزرگ آرش برهانی در استقلال

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۶۶۴۶

مشکل بزرگ آرش برهانی در استقلال

کارت مربیگری آرش برهانی هنوز صادر نشده و این مساله در بازی با فولاد برای او مشکلاتی را ایجاد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در استقلال آرش برهانی و امید دفتری کارت مربیگری ندارند با این حال برهانی در هر دو نیمه بازی با فولاد دقایقی روی نیمکت استقلال نشست که در هر دو نیمه نماینده سازمان لیگ محترمانه به او تذکر داد و آ رش روی سکوها رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهانی مدرک c مربیگری دارد و قرار است طی روزهای آینده کارت مربیگری او و امید دفتری از سوی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران صادر شود.

جالب است بدانید که  آرش برهانی در مجموع دو نیمه بازی با فولاد خوزستان حدود ۳۰دقیقه روی نیمکت استقلال نشست.البته نماینده سازمان لیگ می گفت تعداد مربیان استقلال بیش از حد مجاز است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آرش برهانی آرش برهانی استقلال تهران پیکان آرش برهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد میزبان آلومینیوم

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس و در هفته بیست و پنجم آلومینیوم اراک در خانه میزبان فولاد خوزستان است.
در این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود نماینده فوتبال استان مرکزی که با ۳۰ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد پس از حذف پرسپولیس از رقابت‌های جامع حذفی برای جبران امتیازات از دست رفته در لیگ برتر، به دنبال برتری مقابل میهمان خوزستانی خود است.
در آن سوی میدان فولاد خوزستان که در دو بازی اخیر مقابل تیم‌های شمس آذر و مس رفسنجان بازنده بوده، هم اکنون با ۲۱ امتیاز و ۹ امتیاز کمتر از آلومینیوم اراک ۳ رده پایین‌تر از این تیم، در اندیشه کسب ۳ امتیاز این مسابقه است.

در ۵ دیدار رودرروی گذشته دو تیم سهم فولاد ۳ و سهم آلومینیوم یک پیروزی بوده و یکی از مسابقات آنها با تساوی به پایان رسیده است.

دو تیم از ساعت ۱۸:۱۵ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد