Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی شامگاه شنبه در دیدار اعضای ستاد هفته بسیج سیستان‌وبلوچستان اظهارداشت: بسیج در هر عرصه‌ای که وارد شده افتخار آفرین بوده لذا بسیج به عنوان یک شجره طیبه از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی بیان کرد: بسیج شجره طیبه‌ای بود که به دست امام خمینی(ره) در بوستان انقلاب ‌کاشته و تبدیل به درختی تنومند شد که در همه جای جهان اسلام ثمرات و برکات خود را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه زاهدان با اشاره به آیات ۲۴ تا ۲۶ سوره مبارکه ابراهیم افزود: خداوند در قران کریم کلمه طیبه را به یک شجره طیبه و درخت پاک تعبیر می‌کند که ریشه در عمق زمین دارد و شاخه‌هایش بلند و در آسمان است و به اذن الهی همواره محصول می‌دهد و در میان شجره‌های طیبه‌ای که امام خمینی(ره) در بوستان انقلاب کاشت بسیج یکی از بارزترین آنهاست.
حجت الاسلام و المسلمین محامی بسیج را دارای شاخ و برگ‌های گسترده‌ای دانست و گفت: امروزه بسیج نه تنها در کشور ما بلکه در سایر جوامع اسلامی موثر و رو به رشد است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان اظهارداشت: امروزه شاهد ثمرات و برکات بسیج در عرصه‌های مختلف هستیم و به لطف خداوند متعال بسیج مظهر اقتدار نظام اسلامی و تجلی اسماء و صفات الهی شده است.

وی ادامه داد: ورود بسیج به عرصه‌های مختلفی از جمله دفاع مقدس، دفاع از حرم و سایر عرصه‌های علمی و سازندگی با همین فکر و روحیه بسیجی راهگشا و قدرت‌آفرین بوده و اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان کشیده است.
حجت الاسلام و المسلمین محامی اظهارداشت: باید تلاش کنیم تا خودمان روحیه بسیجی را داشته باشیم و فاصله گرفتن از محیط های دفاع مقدس و از خودگذشتگی باعث غفلت ما نشود و ضرورت دارد تا حال و هوای دفاع مقدس و روحیه بسیجی را حفظ کنیم.
وی ادامه داد: گاهی بیان خاطرات دوران دفاع مقدس برای نسل جوان حالت افسانه دارد و اوج خلوص نیت رزمندگان، صفا، صمیمیت، از خودگذشتگی و توکل، برای‌شان باورپذیر نیست و نیاز است تا این موارد به نسل‌های بعد منتقل شود.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: تاثیرگذارترین راه انتقال روحیه بسیجی نشان دادن الگوهای عملی است و زندگی ما باید به گونه‌ای باشد که آنچه را در مورد شهدا و بسیجیان می‌بینند و می‌خوانند بتوانند احساس کنند و فقط به زبان بسنده نکنیم و در عمل هم دعوت‌کننده باشیم.
نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان مسوولیت همه در هر جایگاه و موقعیتی که قرار دارند را سنگین عنوان کرد و گفت: نیاز است تا محیط اطراف ما آکنده از فضای فرهنگ بسیجی باشد و نکته مهم در این بین مساجد هستند که به عنوان محور یک محله و کانون ترویج فرهنگ بسیجی در یک محله باشد و بتواند پرتو افشانی کند و یک محله را در نورانیت خود روشن و تحت تاثیر قرار دهد.
فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان در ابتدای این دیدار به بیان گزارشی از برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و افزود: برنامه‌های امسال هفته بسیج حول محور سلامت و خدمت به مردم است.
سردار احمد شفاهی از اجرای طرح غربالگری عمومی کرونا تحت عنوان طرح« شهید سلیمانی» با همکاری بسیج مستضعفان در سیستان‌وبلوچستان خبرداد و افزود: این طرح به صورت محله و خانواده‌محور اجرا می‌شود و با اجرای این طرح اقدامات گسترده‌تری در خصوص آموزش همگانی مردم در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا بویژه در مناطق کم‌برخوردار، بیماریابی سریع با انجام تست‌های بیشتر و همچنین نظارت بیشتر بر اجرای پروتکل‌ها و قرنطینه کردن افراد بیمار و مشکوک انجام خواهد شد.

برچسب‌ها نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان امام جمعه زاهدان مصطفی محامی سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان امام جمعه زاهدان سازمان بسیج مستضعفان نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان امام جمعه زاهدان سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور سیستان وبلوچستان روحیه بسیجی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی

 

در مراسم گرامیداشت هفته بسیج کارگری از کارگران بسیجی نمونه شهرستان اراک تجلیل شد.

سردار اهوازیان از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم گفت: یک سوم رزمندگان را جامعه کارگری تشکیل می‌دهند و جامعه کارگری در همه عرصه‌ها چه در زمان دفاع مقدس و چه در زمان جنگ اقتصادی نشان داد همواره حامی و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

او افزود: ۱۸ کارخانه از اراک امکانات جنگ را فراهم می‌کرد.

سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک اهمیت حضوربسیجیان و نقش کارگران بسیجی در جامعه آن است که محیط کار بایستی اسلامی باشد و در راستای تولید و رفع موانع تولید کمکی به کارکنان و کارخانجات داشته باشند و به تلاش در راه تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب در این خصوص کمک کنند.

پنجم تا یازدهم اردیبهشت به نام هفته بسیج کارگری نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان مثبت شد
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان اعلام شد
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی