Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو روز یکشنبه در نشست با مدیران بانک‌ها و فرمانداران شهرستان‌های استان به صورت ویدیو کنفرانس ، خواستار توجه جدی بانک‌ها به اجرای نوبت‌بندی و تنظیم ساعت‌های ارائه خدمات برای کاهش ازدحام جمعیت در بانک‌ها شد.

وی بیان کرد: با توجه به تعطیلی‌های اخیر در جریان اجرای طرح محدودیت هوشمند کرونا ، میزان مراجعات به بانک‌ها برای انجام امورات بانکی شخصی بیشتر شده که این موضوع باید مدیریت و از مراجعات برای دریافت خدمات غیراضطراری جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل با اشاره به وضعیت کرونایی حاکم بر استان ، بستری بودن ۴۹۰ بیمار کرونایی در بیمارستان ها را یادآور شد و خواستار اقدام سریع مدیران بانکی و توجه جدی مردم برای کاهش ازدحام در بانک‌ها شد.

بهنامجو اظهارداشت: لازم است مدیران بانک‌های استان نسبت به تدوین و پیشنهاد راهکارها و برنامه‌های موثر برای کاهش ازدحام به ستاد کرونا اقدام کرده تا در این خصوص تصمیم‌گیری و برنامه‌های تاثیرگذار اجرایی شود.

وی پرهیز از پرداخت حقوق کارکنان و بازنشستگان در داخل شعب، پرهیز از دریافت اقساط به صورت حضوری و تعویق در ارائه تسهیلات غیراضطراری به متقاضیان را از جمله راهکارهای کاهش ازدحام در بانک‌ها دانست و بر اطلاع‌رسانی این محدودیت‌ها به مردم تاکید کرد.

استاندار اردبیل تجمع در بانک‌ها را موجب بروز خطر ابتلا به کرونا برای مردم و کارکنان بانک دانست و خواستار مشارکت مردم در کاهش ازدحام در بانک‌ها و استفاده از روش‌های غیرحضوری خدمات بانکی شد.

فرمانداران شهرستان‌های مشگین‌شهر، خلخال و پارس‌آباد نیز در سخنانی جداگانه با اشاره به ازدحام مردم در اولین روز طرح محدودیت هوشمند در بانک‌های این شهرستان ها خواستار اتخاذ ابلاغ  راهکارهایی برای مدیریت مراجعه‌کنندگان و کاهش ازدحام در بانک‌ها شدند.

مولایی،  مدیرعامل بانک ملی استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به مراجعه بالای مردم به بانک‌ها در اولین روز طرح مدیریت هوشمند کرونا ، علت این مراجعات را استفاده برخی اقشار از فرصت تعطیلی در این طرح برای انجام امورات بانکی دانست.

وی بیان کرد: با توجه به بالارفتن حجم فعالیت در بانک‌ها به دلیل پرداخت تسهیلات مرتبط با کرونا باید بر اساس اطلاع‌رسانی ستاد کرونا از مراجعات غیرضروری مردم به این اماکن جلوگیری شود.

رجبی ، نماینده بانک کشاورزی استان اردبیل هم در این جلسه واریز حقوق در اول ماه، نقد کردن چک، دریافت تسهیلات و پرداخت اقساط به صورت حضوری را از جمله دلایل ازدحام در بانک‌های استان دانست.

وی گفت: کارکنان بانک‌ها به دلیل مراجعات بالا شیفت استراحت به دلیل کرونا ندارند و با توجه به مراجعات زیاد برخی از همکاران بانکی به کرونا مبتلا شده و در قرنطینه به سر می‌برند.

در این جلسه مقرر شد بانک‌های استان از ساعت ۸.۵ تا ۱۳.۵ ظهر دایر باشند.

برچسب‌ها کرونا استان اردبیل بانک ملی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا استان اردبیل بانک ملی ایران کرونا استان اردبیل بانک ملی ایران اخبار کنکور برای کاهش ازدحام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۶۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم بهرام عین‌اللهی، خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این، پدرام پاک آئین در این سمت مشغول خدمت بود.

کد خبر 6090350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است