Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گلبهار از تخریب ۱۶۳ قطعه باغ ویلای غیر مجاز و آزادسازی ۱۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی خبر داد. خلیل اله برزنونی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گلبهار در گفت‌وگو با میزان از تخریب ۱۶۳ قطعه باغ ویلای غیر مجاز و آزادسازی ۱۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی خبر داد و عنوان کرد: در راستای سیاست‌های کلی دستگاه قضایی و تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین تاکید ویژه ریاست قوه قضاییه و رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی در زمینه صیانت، حفظ و احیای حقوق عامه و پیشگیری از گسترش پدیده زمین خواری و تغییر کاربری‌های غیرمجاز اراضی کشاورزی، ۱۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی جاده کاهو که در حال تبدیل شدن به باغ ویلا بود آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گلبهار خاطرنشان کرد: در این عملیات که با حضور دادستانی و مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان گلبهار صورت گرفت، ۱۶۳ قطعه زمین که در حال تبدیل به باغ ویلا بود قلع و قمع و با تخریب مستحدثات ایجاد شده، به وضع سابق اعاده شد و از ورود بیش از ۱۰۰ فقره پرونده قضایی تغییر کاربری غیرمجاز به دادگستری جلوگیری شد.   بیشتر بخوانید: برخورد قاطع دستگاه قضایی خوزستان با متخلفین تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی وی در پایان اظهار کرد: کلیه اقدامات با حضور نماینده دادستان و ماموران نیروی انتظامی و در چارچوب موازین قانونی به انجام رسید و مقرر شد دستگاه‌های مسئول به طور مستمر و به ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا که موجب سوء استفاده برخی از افراد زمین خوار شده، این موضوع را مورد پیگیری قرار داده و نتیجه آن به دادستانی گلبهار گزارش شود تا ضمن تشویق مردم بر رعایت قوانین، شاهد حفظ هرچه بیشتر حقوق عامه و برخورد با افراد متخلف و متجاوز در حوزه اراضی کشاورزی، اراضی ملی و منابع طبیعی باشیم.

انتهای پیام/ برچسب ها: تغییر کاربری قوه قضاییه باغ ویلا زمین خواری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تغییر کاربری قوه قضاییه باغ ویلا زمین خواری اراضی کشاورزی شهرستان گلبهار تغییر کاربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۶۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور

هودیانی  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بمپور گفت:  مهمترین ارقام کشت شده در منطقه مهرگان، سیروان، سارنگ و نارین است. هودیانی گفت بیش از ۳۰ دستگاه کمباین کار برداشت گندم آبی از سطح ۳۵۰۰ هکتار اراضی کشاورزی بخش‌های مرکزی و کلاتان برعهده خواهند داشت. وی پیش بینی کرد امسال بیش از ۱۱ هزار تن از این محصول برداشت شود.

هودیانی افزود: امسال با هدف حمایت از کشاورزان صددرصد اراضی گندم کشت شده در بمپور بصورت قراردادی کشت شده است و بیش از هزار نفر در کار کاشت، داشت و برداشت گندم در بمپور مشغول به کار هستند.

بمپور از شمال به بخش‌های حومه و بزمان شهرستان ایرانشهر، از مشرق به شهرستان سرباز و از جنوب به شهرستان نیک‌شهر و از مغرب به شهرستان دلگان محدود می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • آغاز برداشت گندم از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران