Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@12:52:52 GMT

رادیو ترتیل دارای فرستنده مستقل شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۷۱۲۸

رادیو ترتیل دارای فرستنده مستقل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به فاصله چند روز از شروع به کار رادیو ترتیل به عنوان سومین کانال شبکه رادیویی قرآن که از ابتدای ماه رمضان بصورت ۲۴ ساعته با پخش ترتیل قرآن کریم از قاریان ممتاز و بین المللی کار خود را آغاز نموده است، وب سایت این شبکه رادیویی نیز برای تسهیل در امر اطلاع رسانی به مخاطبان راه اندازی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاقه مندان با مراجعه به این پایگاه از طریق آدرس http://public.iranseda.ir/tartiil قادر خواهند بود ضمن دسترسی به جدول زمانی پخش تلاوت‌ها و آشنایی با قاریان، از آرشیو زمانی و برنامه‌ای این شبکه رادیویی نیز بهره مند گردند.
همچنین مخاطبان می‌توانند، پیشنهادات، نظرات و انتقادات خود در رابطه با این شبکه را از طریق سامانه پیامک ۳۰۰۰۰۱۱۴ با دست اندرکاران این شبکه در میان بگذارند.

شایان ذکر است، تلاوت‌های رادیو ترتیل از ساعت ۶ بامداد آغاز و تا ساعت ۲۴ شب با پخش ۱۷ دوره ترتیل با صدای قاریان مشهور بین المللی ادامه پیدا کرده و از ساعت ۲۴ تا ۶ صبح روز بعد بر روی امواج رادیو قرآن قرار می‌گیرد.

کد خبر 5077346

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو قرآن رادیو ترتیل قرآن حرم حضرت عبدالعظیم سازمان اوقاف و امور خیریه حضرت عبدالعظیم حسنی سازمان دارالقرآن الکریم مهدویت علامه طباطبایی ویروس کرونا امامزاده ها سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ناصر رفیعی فعالیت های قرآنی زیارت هیات مذهبی اهل بیت ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۷۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترتیل صفحه 244 کلام الله مجید+ صوت

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، ترتیل صفحه 244 کلام الله مجید سوره مبارکه  یوسف 70 الی 78 در ادامه می‌آید:

https://www.taghribnews.com/images/docs/files/000633/nf00633790-2.mp3

دیگر خبرها

  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • ترتیل صفحه 244 کلام الله مجید+ صوت
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند
  • نماینده ولی فقیه : برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند / برخی از کسانی که برای حج سپرده‌گذاری کرده‌اند چشمشان به کعبه نمی‌افتد و از دنیا می‌روند
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند | برخی از آنها چشمشان به کعبه نمی‌افتد و از دنیا می‌روند!
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند!
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد