Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی در اطلاعیه‌ای شرایط و نحوه استفاده از امکان تردد اصحاب رسانه در بازه زمانی ساعت ۲۱ تا ۴ صبح "در تهران" را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این اطلاعیه آمده است: نظر به تصویب رفع ممنوعیت تردد شبانه برای اصحاب رسانه، بدینوسیله شرایط و مشمولان رفع ممنوعیت به شرح زیر اعلام می‌شود:

الف) مشمولان

۱- روزنامه‌های دارای دفتر مرکزی در تهران با نظم در انتشار ۵۰درصد به بالا
۲- ۱۵ خبرگزاری‌ و ۳۰ پایگاه خبری دارای دفتر مرکزی در تهران به ترتیب اولویت امتیار، مطابق نتایج رتبه‌بندی
۳- فعالان چاپخانه‌های ناشر "روزنامه"
۴- عوامل توزیع روزنامه‌ها

ب) نحوه ثبت نام

مدیران مسئول رسانه‌های مشمول بایستی جدول اسامی افرادی را که نیاز به تردد شبانه دارند (۲۱ شب تا ۴ صبح) در جدول انتهای این اطلاعیه، تا پایان روز دوم آذر ۱۳۹۹ به نشانیtaradod@e-rasaneh.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir ارسال نمایند.

مدیران مسئول محترم رسانه‌های مشمول، اولا لیست اعلامی را به ترتیب اولویت تنظیم کنند، ثانیا تنها از طریق ایمیلی که قبلاً در سامانه جامع رسانه‌های کشور ثبت شده، برای ارسال جدول اقدام نمایند.

بدیهی است سهمیه هر رسانه و بخش‌های مرتبط، پس از بررسی‌های لازم، مشخص و تخصیص داده خواهد شد. همچنین رسانه‌هایی که دفتر مرکزی آنها خارج از تهران است، می‌توانند از طریق استان‌های مربوطه اقدام نمایند.

به گزارش ایرنا ، با توجه به شدید شدن شیوع بیماری کرونا در سطح کلانشهر تهران و قرار گرفتن این کلانشهر در وضعیت قرمز و همچنین چندین استان و شهر و شهرستان، ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت هایی را از روز شنبه اول آذرماه ۹۹ تصویب و ابلاغ کرد که از روز گذشته لازم الاجرا شد. ممنوعیت تردد شبانه افراد و خودروها از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد از جمله این موارد بود.

لینک کوتاه: asriran.com/003Ayf

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: منع تردد تردد شبانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۷۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری از تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارش باران‌های شدید در تمامی محور‌های استان، هموطنان عزیز از تردد‌های غیرضرور در محور‌های مواصلاتی پرهیز کنند. 

در این اطلاعیه با اشاره به کاهش دید راننده به دلیل بارش شدید باران، آمده است:همچنین طی ساعات آینده با تشدید فعالیت سامانه بارشی وارد شده به خوزستان و با توجه به بارش‌های سیل آسا، هم استانی‌های عزیز از تردد در محور‌های روستایی و ارتفاعات خودداری نمایند. 

همچنین طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌ها محور‌های شمال، شرق و مرکز استان شاهد بارش‌های شدیدتر بوده اند که شایسته است هم استانی‌های عزیز درصورت نیاز به تردد در این محور‌ها رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را مدنظر قرار داده و پیش از تردد برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

طبق اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، به دلیل احتمال برخورد صاعقه در محور‌های روستایی کوهستانی، از تردد‌های غیرضرور اجتناب شود.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • خودداری از تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • ممنوعیت رفت و آمد شبانه در تهران+ اطلاعیه
  • بیشترین بارش‌های شبانه‌روز گذشته در کدام مناطق کرمان بود؟
  • ممنوعیت رفت‌وآمد شبانه در تهران+ اطلاعیه
  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت