Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از بی‌بی‌سی، «متیو بران» قاضی فدرال پنسیلوانیا شکایت رئیس‌جمهوری این کشور و درخواست وی برای ابطال آرای پستی را رد کرد.

بران این شکایت که طی آن کمپین ترامپ مدعی نقض مقررات شده بود را «بی‌ارزش» خواند.

با این تصمیم راه برای تأیید پیروزی «جو بایدن» کاندیدای دموکرات‌ها در این ایالت که صحنه مبارزات شدید انتخاباتی بود همواره می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن با اختلاف حدود ۸۰ هزار رای در این ایالت از رقیب خود پیش است.

این تازه‌ترین شکست برای دونالد ترامپ در دادگاه‌ها است که سعی داشته نتایج انتخابات سوم نوامبر که در آن شکست خورد را تغییر دهد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آرای پستی در پنسیلوانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۷۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا تریپل اچ در درفت امسال یک تگ تیم محبوب را از بین برد؟/اخبار WWE

به دنبال درفت امسال یک تگ تیم محبوب از یکدیگر جدا شدند.

طبق نتایجی که در شب اول درفت به دست آمد، اعضای تگ تیم ولف داگز به دو برند مجزا منتقل شدند، به عبارت دقیق‌تر بران بریکر به برند راو منتقل شد و برن کوربن نیز پس از پایان شو اعلام شد که به برند اسمکدان منتقل شده است.

طرفداری | به گزارش Fightful Select، تریپل اچ و نویسندگان WWE از همین حالا به بران بریکر به دید یک فوق ستاره نگاه می‌کنند و به همین دلیل تمصیم گرفتند او ادامه دوران حرفه‌ای خود را در صحنه انفرادی دنبال کند. از سوی دیگر، انتظار می‌رود که برن کوربن تغییر کاراکتر مجددی را تجربه کند و به احتمال زیاد یک شروع تازه را در جمع ستارگان اصلی خواهد داشت.

بران بریکر و برن کوربن که در ابتدا رقیب یکدیگر بودند، در تغییری غیرمنتظره با هم تگ تیم شدند. آنها علاوه بر قهرمانی در تورنومنت سالیانه تگ تیم داستی رودز توانستند با پیروزی برابر د فمیلی کمربندهای تگ تیم NXT را نیز تصاحب کنند. دوره قهرمانی آنها با کمربندهای تگ تیم بعد از 57 روز و به دنبال شکست برابر آکسیم و نیتان فریزر در تاریخ 9 آوریل به پایان رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • چرا تریپل اچ در درفت امسال یک تگ تیم محبوب را از بین برد؟/اخبار WWE
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم