Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال اتلتیکو مادرید شب گذشته در ورزشگاه مترو پولیتانو میزبان بارسلونا بود که در این بازی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

دیگو سیمئونه که از سال 2011 هدایت روخی بلانکو را برعهده دارد نتوانسته بود تاکنون بارسلونا را در رقابت های لالیگا شکست دهد و این اولین برد این سرمربی آرژانتینی بعد از 9 سال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در  این بازی در دقیقه 48 بازی مارک آندره ترشتگن دچار مرگباری شد و در زمان اشتباهی از دروازه خارج شد که کاراسکو قدر این موقعیت را دانست و آن را به گل تبدیل کرد تا برنده این جدال حساس سیمئونه باشد.

اتلتیکو با این برد 20 امتیازی شد و به رده دوم رسید. بارسلونا با این باخت با یازده امتیاز در رده دهم ماند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید بارسلونا شکست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۷۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ آلمریا به سگوندا دیویژن سقوط کرد

آلمریا تنها دو فصل در لالیگا دوام آورد.

طرفداری | آلمریا پس از دو فصل در لالیگا، دوباره راهی سگوندا دیویژن شد.

آلمریای قعرنشین در هفته 33 لالیگا به مصاف ختافه رفت و با نتیجه 3-1 شکست خورد تا در فاصله پنج هفته به پایان لیگ، سند سقوط خود به سگوندا دیویژن را امضا کرده باشد. آلمریا در 33 بازی فصل جاری لالیگا، تنها یک پیروزی کسب کرد، 11 بار به تساوی رضایت داد و 21 بار شکست خورد تا فقط 14 امتیاز کسب کند. آن ها که ضعیف ترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند، 67 گل دریافت کردند تا با وجود داشتن خط حمله ای بهتر از تیم هایی چون آلاوز و رایو وایکانو که در رده های چهاردهم و پانزدهم قرار دارند، طعم تلخ سقوط را بچشد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • رسمی؛ آلمریا به سگوندا دیویژن سقوط کرد
  • ناکامی قرمزها مقابل ایرالکو در همه جام‌ها
  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا