Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@13:42:26 GMT

شوک در دقیقه 90؛ لیگ یک 17 تیمی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۷۴۱۶

شوک در دقیقه 90؛ لیگ یک 17 تیمی می‌شود؟

مدیران باشگاه گل ریحان البرز با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که این تیم در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول شرکت نخواهد کرد!

به گزارش "ورزش سه" باشگاه گل ریحان البرز که یکی از باشگاه های خصوصی فوتبال ایران است و در رقابت های لیگ یک حضور دارد با انتشار بیانیه ای انصراف خود را از ادامه حضور در این رقابت ها اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


باشگاه گل ریحان در سال 1393 با نام اکسین البرز در لیگ 2 حضور پیدا کرده و در همان سال به لیگ یک صعود کرد. این باشگاه که در سال 1397 به گل ریحان تغییر نام داد  مثل بسیاری دیگر از باشگاه های خصوصی با اهداف بزرگ و جاه طلبانه ای پا به مسابقات گذاشت و با هزینه بالا چهره های سرشناسی چون فیروز کریمی ، یحیی گل محمدی، مجتبی حسینی ، علی لطیفی و محمد نصرتی را نیز روی نیمکت نشاند اما هر چه گذشت شرایط این باشگاه بحرانی تر شده وجابه جایی های مدیریتی و نیمکت نیز نتوانست آنچه در ابتدا به عنوان اهدافشان  مطرح شده بود محقق کند.

 

این انصراف در حالی اعلام شد که طبق برنامه سازمان لیگ قرار است روز یکشنبه هفته جاری دو تیم گل ریحان البرز و مس کرمان در کرج به مصاف یکدیگر بروند و مشخص نیست با این تصمیم مدیران گل‌ریحان، چه سرنوشتی این دیدار هفته نخست فصل جدید لیگ یک خواهد داشت. همچنین باید دید فدراسیون فوتبال و کمیته برگزار کننده مسابقات نسبت به این اتفاق و همچنین عواقب آن چه تصمیماتی را اتخاذ می‌نمایند.

دسته یک گل ریحان البرز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک گل ریحان البرز گل ریحان البرز لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۷۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود

مهاجم تیم آلومینیوم اراک مدعی شد این تیم با شکست پرسپولیس می‌تواند حتی قهرمان جام حذفی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی لیموچی پس از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: با اینکه دو بار عقب افتادیم هواداران حمایت کردند و اگر کامبک زدیم مدیون هواداران هستیم. خوشحالم که مردم خوشحال به خانه‌های‌شان برگشتند. اگر من گلی زدم به خاطر زحمت بچه‌ها بوده است.

نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به قهرمانی در جام حذفی فکر می‌کنند، گفت: تیمی که می‌تواند پرسپولیس را ببرد برای قهرمانی می‌رود. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و این بازی را کنار می‌گذاریم و از فردا به بازی لیگ فکر می‌کنیم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره دعوت به تیم ملی و عملکرد خوبش توضیح داد: تمرکز من روی تیمم است. ما از این باشگاه به تیم ملی دعوت شدیم و ممنوندار آنها هستیم. ان‌شاءالله این روند من هم ادامه داشته باشد.

لیموچی درباره اینکه چند فصل دیگر با آلومینیوم قرارداد دارد، تصریح کرد: من این فصل و فصل بعد قرارداد دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد / فیلم