Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژمان صالحی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با تشکر و قدردانی از هم‌استانی که در طی چند روز گذشته با اطلاع از وضعیت بحرانی ذخایر خونی استان اقدام به اهدای خون کردند، اظهار داشت: ذخایر خونی به کمترین میزان خود در ماه‌های گذشته رسیده بود که مردم با مراجعه به صورت خانوادگی برای اهدای خون صحنه‌های بی‌نظیر از انسان دوستی را خلق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اصناف در هفته بسیج به صورت خودجوش در قالب طرح بسیج مردمی اقدام به اهدای خون کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیر کل سازمان انتقال خون استان کرمانشاه با بیان اینکه ذخایر خون استان هم‌اکنون در حد قابل قبول است، گفت: این وضعیت ناپایدار است چون نیاز به خون روزانه و همیشگی است و علاوه بر آن خون و فرآورده‌های خونی تاریخ عمر نگهداری کوتاهی دارند به طوریکه پلاکت را تنها سه روز می‌توان نگهداری کرد، لذا نیاز به حضور مستمر مردم وجود دارد که امیدواریم در ایام باقی‌مانده سال سازمان و نیازمندان به خون را تنها نگذارند.

صالحی‌فر از  افراد بهبود‌یافته از بیماری ویروس کرونا که 28 روز از بهبودی آن‌ها گذشته خواست، برای اهدای پلاسما به مراکز انتقال خون مراجعه کنند تا به بیماران مبتلا به کرونا کمک کنند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه انتقال خون اهدای خون صالحی اهدای خون ذخایر خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوا در تهران قابل قبول است

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۳ قرار گرفته و هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۱ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران / ثبت اطلاعات گروه‌های خونی نادر برای مواقع ضروری
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • تهران از ابتدای امسال چند روز هوای پاک داشته است؟
  • امروز در هوای تهران نفس بکشید
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • هوای مشهد قابل قبول شد
  • هوای پایتخت در شرایط قابل قبول
  • کیفیت هوا در تهران قابل قبول است
  • وضعیت هوای تهران قابل قبول است