Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست علنی مجلس شورای اسلامی هم‌اکنون به صورت تلفیقی (حضور فیزیکی و مجازی نمایندگان) در حال برگزاری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

به نقل از خانه ملت، بعد از برگزاری نشست آزمایشی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صورت مجازی و رفع ایرادات این روش، امروز (یکشنبه دوم آذرماه) نشست علنی مجلس به صورت تلفیقی (حضور فیزیکی و مجازی نمایندگان) در صحن علنی، کمیسیون تلفیق و تالار شهید مدرس در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس، نمایندگان با شماره صندلی فرد در صحن علنی و شماره های زوج در ساختمان مشروطه و کمیسیون تلفیق از طریق فضای مجازی در جلسه حضور دارند.

برچسب ها: صحن علنی مجلس ، جلسه مجلس ، نشست نمایندگان مجلس ، نمایندگان مجلس ، پروتکلهای بهداشتی ، جلسه علنی مجلس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: صحن علنی مجلس جلسه مجلس نشست نمایندگان مجلس نمایندگان مجلس پروتکلهای بهداشتی جلسه علنی مجلس علنی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد

مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، از نعمت شفیق، رئیس دانشگاه کلمبیا خواست در صورتی که نتواند تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین را متوقف کند، باید استعفا دهد.

براساس گزارش القدس العربی، این در نشست خبری روز چهارشنبه در دانشگاه مطرح شد که بار‌ها با هو کردن دانشجویان قطع شد.

 جانسون تظاهرات در حمایت از فلسطین در محوطه دانشگاه را «نفرت و یهودستیزی» توصیف کرد و از نعمت شفیق، رئیس دانشگاه خواست در صورت پایان ندادن به تظاهرات استعفا دهد.

 جانسون همچنین بر لزوم دستگیری دانشجویانی که از پایان دادن به تظاهرات خودداری می‌کنند، تاکید کرد و بر لزوم استفاده از اختیارات جو بایدن رئیس‌جمهور برای همگرایی گارد ملی در صورت عدم کنترل تظاهرات در محوطه دانشگاه تاکید کرد.

در ۱۸ آوریل، دانشجویان طرفدار فلسطین در دانشگاه کلمبیا در اعتراض به ادامه سرمایه‌گذاری‌های مالی دانشگاه در شرکت‌های حامی اشغال فلسطین و «نسل‌کشی» در غزه دست به تحصن زدند.

 بعدها، تظاهرات دانشجویان طرفدار فلسطین به سایر دانشگاه‌های پیشرو در آمریکا مانند نیویورک، ییل، موسسه فناوری ماساچوست و دانشگاه کارولینای شمالی گسترش یافت.

دانشجویان در دانشگاه‌های دیگر آمریکا روز چهارشنبه در اعتراض‌ها به حمله اسرائیل به نوار غزه تحصن خود را آغاز کردند.

دانشجویان دانشگاه براون در رود آیلند و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی (USC) به سایر دانشگاه‌ها از جمله کلمبیا پیوستند تا خواستار آتش‌بس در غزه شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • جزییات جدید از پرونده مهسا امینی
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور