Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر ، بیش از ۲۰۰ بازبین فیس بوک در آمریکا و اروپا نامه‌ای سرگشاده به مارک زاکربرگ مدیر ارشد اجرایی این شرکت نوشته و خواستار دورکاری طی دوران همه گیری کووید ۱۹ شده اند.

در این نامه آمده است: ما بازبین‌های محتوای فیس بوک و کارمندان این شرکت بیم خود از تصمیم شما برای به خطر انداختن زندگی خود، همکاران و عزیزانمان جهت حفظ سودآوری شرکت در دوران همه گیری را اعلام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از نامه آمده است: پس از آنکه چندماه اجازه دادید بازبین‌ها از خانه دورکاری کنند، در رویارویی با فشار مضاعفی برای پاک کردن فیس بوک از نفرت پراکنی و اخبار جعلی، دوباره به اجبار ما را به دفاتر کاری برگرداندید.

این گروه از کارمندان فیس بوک خواستار به حداکثر رساندن دورکاری، پرداخت سختی کار، پایان برون سپاری و فراهم کردن خدمات درمانی و روانی واقعی شده اند.

سخنگوی فیس بوک در بیانیه‌ای اعلام کرد از فعالیت بازبین‌ها قدردانی می‌کند و سلامت و ایمنی آنها را در ارجحیت قرار می‌دهد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فیسبوک امریکا اروپا ویروس کرونا دورکاری کارمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۷۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه ۱۰ انجمن بزرگ تولیدی به رهبر انقلاب

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از بازار، ۱۰ انجمن بزرگ تولیدی کشور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب از سیاست های بانک مرکزی در حوزه سرکوب نرخ ارز صادرات و انتشار گواهی سپرده ۳۰ درصدی انتقاد کردند و خواستار واقعی‌سازی نرخ ارز در سامانه نیما مبتنی بر نرخ شناور مدیریت شده نص صریح قانون شدند.

انجمن های فولاد، پتروشیمی، پالایش نفت، سنگ آهن، پلیمر، آلومینیوم، سرب و روی، مس، نساجی و صنعت کفش ایران این نامه را به رهبری نوشته اند.

 

 

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و شرکت کارگزاری پویش البرز
  • توافق‌نامه همکاری کمیته امداد و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • نامه ۱۰ انجمن بزرگ تولیدی به رهبر انقلاب
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • مزه دورکاری در اقتصاد آمریکا
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب