Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری گفت: شاکی ادامه داد، پس از طی مسافتی و رسیدن به اواخر مسیر، دو جوان با تهدید سلاح سرد، موبایل و خودروام را زورگیری و پس از پیاده کردن من در این نقطه به سرعت از محل گریختند.

وی گفت: با توجه به اینکه ماموران کلانتری جوادیه بلافاصله پس از سرقت خودرو در جریان سرقت خودرو قرار گرفتند و در محل حاضر بودند، طرح مهار و دستگیری سارقان اجرا و مشخصات خودرو به کلیه گشت های انتظامی سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری اعلام شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری دزدان در تاکسی زرد رنگ

سرکلانتر هفتم گفت: با گذشت ۱۰ دقیقه از وقوع سرقت، ماموران کلانتری جوادیه موفق شدند خودروی سرقتی را در محدوده باغ آذری شناسایی و در یک عملیات پلیسی آن را متوقف و هر دو سارق جوان را دستگیر کنند.

سرهنگ جلیلیان عنوان کرد: در بررسی های بیشتر از دو متهم، گوشی سرقتی ، تجهیزات نظامی قلابی و یک قبضه سلاح سرد، اقلام مورد نیاز برای سرقت کشف و هر دو متهم به همراه خودروی مسروقه برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری جوادیه انتقال یافتند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه هر دو سارق در کلانتری پس از مواجهه حضوری با شاکی به جرم ارتکابی اعتراف کردند، گفت: تحقیقات پلیسی در این خصوص آغاز و متهمان با دستور قضائی در اختیار کلانتری جوادیه قرار دارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: هفته بسیج رضا ملک زاده محدودیت های کرونایی زورگیری سرقت خودرو تاکسی اینترنتی هفته بسیج رضا ملک زاده محدودیت های کرونایی کلانتری جوادیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت عجیب و خطرناک راننده تاکسی در تونل + فیلم

اقدام عجیب و خطرناک یک راننده تاکسی در حمل بار در سطح شهر، سوژه فیلمبرداری شهروندان شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • حرکت عجیب و خطرناک راننده تاکسی در تونل + فیلم
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد